Dagis foto

Kan inte låta bli att lägga in fotografiet från dagis på vår lilla prins!
Han är så söt och jag tycker han ser så vuxen ut...hmm 1 år och 6 månader...vuxen?? Nej , men en egen vilja har han och en egen personlighet. Han pratat mycket , tycker om att dansa, leka att han går och handlar och att han lagar mat*ler*. Underbar är rätt ord för honom!

image68

Helgen flög fram i raserfart.
Fredag var jag och käkade god mat med arbetskollegor och sedan såg vi på Magnus Bethner (hmm...hur stavar han). Det var bra och det blev många skratt !
På lördag var det scrapträff!!! SÅÅÅ kul att träffa tjejer med lika intresse. Att sitta och prata och bara vara och scrappa. Tyvärr kunde jag bara sitta en stund, vilket gjorde att jag inte hann färdigt det jag påbörjat och därför kan jag inte visa ngt idag. Jag började med ett kort som förhoppningsvis blir klart imorgon, är faktiskt lite pyssel-nödig just för tillfället*ler*.
Lördag kväll var det Julgala som gällde. Det serverades julmat och massor med godis till efterrätt. Underbart sällskap, TACK tjejer, kanon bra musik och gott att dricka...Super roligt kväll!
Har saknat mina "mamma"-väninnor. Vi träffades tidigare när vi var mammalediga nästan varje dag, men med jobb och vardagsliv så blir det inte lika ofta och det är tråkgit och synd.
Söndag var det skyltsöndag i stan och det fanns några tomtar och hästar att titta på för Kevin. Han tyckte att de tomtar som var klädda i röda kläder var spännande att se på , men när vi träffade en med brun rock började han gråta. Vi får se hur det går på julafton.

Ja, så vips var det måndag och min man åkte och vi var inne i vardags rutinerna. Inge fel i det, det är bara det att allt går så fort!!
På tisdag hade jag och två av mina väninnor lille jul, en tradition sen många år tillbaka. Vi träffas , äter gott och ger varandra lite julklappar. Jag fick mycket fint! Bl a ljus, tvål, scrapgrejor. TACK för en trevlig kväll!

Har lovat mig själv en tidig kväll ikväll så nu är det dags att sussa.

Vill bara säga att det är otroligt roligt med alla fina kommentarer jag får här, det gör mig glad*ler*.

Kram och god natt från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: gunilla

han är ju hur söt som helst, såg faktiskt kortet på dagis igår.( personalen visade det för mej.)
kram

2007-12-05 @ 22:44:41
Postat av: Johanna

Hihi så gullig, han är en charmis lillkillen!!

Tack för igår, det var mysigt som alltid.
Pajen blev sisådär idag...men jag vet hur jag ska göra nu iallafall.
Nu måste jag också isäng...sena kvällar I know!!!!!
Vi ses på fredag.
Kraaaaam!

2007-12-05 @ 23:38:30
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Blommig

Vilket fint kort på din guldklimp!
Håller med om att helgerna går i räserfart men nu är det snart helg igen!
Ha det bra och var rädd om dej
kram

2007-12-06 @ 06:32:08
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Anna

Tack för en trevlig lilla julafton!

Lillprinsen är ju helt underbart underbar!
Förresten, var kameran där du trodde att den var?

Ha en bra dag, kramisar från Anna

2007-12-06 @ 10:24:41
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: Pilla

mest underbar skulle jag säga! Skitsöt men till viss del bedrar det lugna skenet(bild posen), för det är en hel del bus i vår prins. Hihi.

2007-12-06 @ 10:41:28
Postat av: Mette

Han är ju bara sååå himla söt!

Ser fram emot att få se ditt kort sen!

Kram
Mette

2007-12-06 @ 18:49:30
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0