Äntligen...

...kan jag lägga ut min LO som jag började med på Pysslarnas scrapträff för några veckor sedan. Det är ett tävlingsbidrag och därför har jag inte kunnat lägga ut det. Nu är  tävlingen i full gång så det är helt legalt att göra reklam för sin LO.
Tävlingen kan Ni kika på hos ... www.pappersbiten.se ... gå in på "bloggen" och se bidragen . Det är bara två bidrag , min är nr 2 (älskade strykjärn) så jag hoppas att Ni tycker om den och kanske lägger en röst för mig *ler*., det står där vart man mailar sin röst.

Så här ser bidraget ut i alla fall... image12

Förra veckan rullade på med lite bröllopsfix , det blev beställning av blommor och Peter provade kläder. Han är så snygg och blev så stilig!
Sedan på torsdag var vi på öppet hus på förskolan. Kevin börjar ju förskola till hösten, känns sådär. Det var ok att titta på lokalen där han ska vara, men jag vet inte om jag blev så mycket lugnare. Skulle gärna vara hemma med honom ett år till men det funkar ju inte riktigt så. Skönt att det är några månader kvar...
Fredagen gick också i lite bröllopstecken, lyssnade på lite musik men kom inte fram till så mycket. Måste lyssna lite till på psalmer och marscher.
Lördag var det 30-års fest , min svägerska fyllde år. Jag hade gjort ett litet kort till henne som Ni kan se nedan...

image13

Söndagen var vi i stugan och myste en liten stund och sedan på kvällen fick vi besök av kära vänner från Åsele. Alltid lika kul att ses!!

Denna vecka har vi fullt upp...Igår var det grillfest med Peters jobb, god mat och kubb-spel.
Idag har jag varit och träffat Anna och hennes söta lilla tjej Nova, alltid lika trevligt att ses! Lite fika på stan är ju aldrig fel.
Min kära vän och Kevins fadder har varit på middag ikväll och det som är så kul är att vi ska ses imorgon också innan jag ska på jobbfest med mina kära kollegor.
Så vips är det semester för Peter och vi drar till stugan och fira midsommar och bara har det skönt *klappar händerna* . Det är lite mycket "måsten" just nu , men jag andas djupa andetag och kommer ner i varv när jag är i stugan så det blir bra.
 
Ha en glad midsommar !!

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Pilla

Nu har jag röstat, lalala! Hoppas ni är hemma idag så jag hinner kika förbi och krama er glad midsommar. Blir varm och lycklig när jag tänker på er prins, längtar... Kram / P

2007-06-20 @ 08:21:21
URL: http://pillo.blogg.se
Postat av: Pilla

Mest troligt ville Nya zeeland pinglan hitta på något så blir nog inte Bjurs om än det hade varit härligt. Ska surra med henne ikväll så då får ni veta säkert. Hör av mig så kan jag bajka förbi efter joppe... Ha en skön dag!

2007-06-20 @ 08:46:33
Postat av: Carina

Den blev ju jättefin LO:n :-) Ska kila in och rösta på dig ikväll, jag jobbar ju nu och det är så roligt och så lugnt och skönt för vad man är van med!
Ta det lugnt i sommarsolen (vart den nu tog vägen...)
Kram!

2007-06-20 @ 10:46:49
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Sussi

Den blev ju superfin LO:n. Kortet med, vad har du färglagt det stämplade motivet med? Är ny i denna underbara hobby och vill gärna ha tips :)

2007-06-20 @ 14:37:01
Postat av: Eivor/Ejja

Sussi: Tack för inlägget det värmer*ler*. Jag har färglagt med distress ink.
Visst är det en underbar hobby?!
Kram från mig

2007-06-20 @ 16:11:58
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Vilket fint kort du gjort!
Självklart får du länka t min blogg =0)

2007-06-20 @ 17:54:11
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gunilla/nilla

Det var en rolig grej du har gjort med din LO. Gillar du fortfarande att stryka;) Kortet är även det kanonfint. Gillar det mönstrade pappret du använt.
Hoppas att du också får en skön midsommar!

2007-06-20 @ 18:51:42
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilka fina skapelser du har gjort! Hoppas du vinner : D
Självklart får du länka!
På återseende och ha en Trevlig Midsommar!
Kram Susanne

2007-06-20 @ 20:26:35
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hallå stryk-tjejen!
Härlig LO!! Om du fortfarande gillar att stryka får du gärna komma hem till mig!! *S*
Ja du har en del att stå i. Avkoppling och djupa andetag låter bra!!
Glad midsommar på Dig!
krAM Anneli

2007-06-21 @ 08:31:06
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Här fanns det gott om fina alster! Kommer säkerligen tillbaka på fler visiter.
kram Annika

2007-06-24 @ 10:52:09
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan gumman! såklart jag ska skicka iväg en liten röst!! =D
Jättefint bidrag!! =)
Sött kort också! =)
När är det dags å gifta er?!!!
Johan å jag har börjat småplanera lite också.
Ringde å bokade kyrka och festlokal förra veckan =D
Lycka till med planeringarna! =)
kram Petra

2007-06-26 @ 15:37:23
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Vikkan

Hej hej! Jag såg i Paradises blogg att du också ska gifta dig den 4 augusti i år! JAG MED!!!
Lustigt att vi ska gifta oss samma dag! Vart ska ni gifta er??
Jag och min sambo Tobbe ska gifta oss borgerligt hemma i trädgården i Romelanda! VI har precis blivit parhus ägare och har en fin liten täppa på baksidan. Vi kommer vara ca 35 personer allt som allt! Känns som en lagom bunt människor! Vi ska dessutom bli föräldrar i dec till tvillingar så allt roligt har vi klämt in på samma år! Å i mitt horoskop stod det att 2007 bara skulle vara ett mellanår! *hihi*
Lycka till med ert bröllop!
Med vänliga hälsningar Vikkan

2007-06-27 @ 11:34:31
URL: http://www.vikkan76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0