Tiden...

... går så fort! Dagarna bara springer iväg och min uppdatering av min blogg blir inte lika ofta som jag skulle vilja.

Min scrapping har fått ligga i vila lite, har precis gjort en LO klar i går. Den har legat halv färdig i typ en vecka så igår kände jag att det var dags att sätta punkt för den. Den blev fin, men jag väntar ett tag med att lägga ut den...det är till en utmaning...

Sedan sist har det varit lite planering till vårt bröllop som ska gå av stapeln den 4 augusti. Jag kände att det var lite vi var tvungen att ordna med innan jag kunde känna mig lugn ett par dagar igen. Så förra veckan blev det beställning av tårta, titt i festlokalen, lämna in lite papper till skattemyndigheten och i veckan har vi ordnat med min blivande mans kläder, brudbuketten och idag blir det att betala fotografen, titta på ring (igen) och gå till polisen och fixa pass. Phuu...det är lite att ordna, men det är såååå kul . Tyvärr börjar jag känna lite värk i magen när jag tänkte på att allt inte är ordnat... ligger lite efter med sånger och psalmer i  kyrkan och det känns inte bra.

I lördags hade vi 30-års fest för Peter i vår stuga. Vi var ganska många och det blev en lyckad fest! Vi bjöd på mat och dryck och gästerna gjorde tillsammans med oss en bra fest med glatt humör och många skratt.
Tack alla vänner !! 

Har tidigare gjort en LO till klubben Pysslarnas månads tävling och vinnaren är nu utsedd så jag kan lägga ut mitt bidrag. Det skulle vara en LO om "jag" och vard "jag är bra på" . Jag gjorde en lite kombination om vem jag är...

image10

Nu ska jag fixa med de nya stämplarna från Magnolia som landat i brevlådan *klappar händerna* och sedan ska jag börja göra två kort till de som fyller år i veckan.

Vädret är ok idag här i norr, ska nog ta en promenad till stan senare idag och bl.a träffa kära vänner som är på besök från Härnösand.

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen och tack såååå mycket för i lördags, det var en jättetrevlig fest ni ställt till med =)
Så fin LO du gjort, blir kul att se mer sen...
Kram Johanna

2007-06-12 @ 15:06:27
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Carina

Så fin!!! Gillar massor :-)

2007-06-12 @ 18:04:11
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Annelie

Din Lo är verkligen super snygg! Gillade den direkt jag såg den! Så fin kombination av papper!!
Ååå va roligt med bröllopsplaner! Det kommer bli en underbar dag. Ta det bara lugnt och stressa inte i onödan! Allt brukar fixa sig till slut.
KRAAM

2007-06-12 @ 18:11:58
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Anna

Hej Ejja! Tack för i lördags, vi hade jätte trevligt. Vad du är duktig och vilken fin blogg du har =). Stressa inte ihjäl dig med förberedelserna, som sagt - allt fixar sig till slut.
Kramisar Anna

2007-06-12 @ 18:43:10
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Ursnygg!!!!!!

2007-06-12 @ 20:11:06
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tjo. Ja festen i lördags var en fullträff.
Lagt upp bilder på min blogg nu.
Roligt när bror utbrast - neeej men har du oxå börjat med skräpa... fin LO som det verkar heta ;)

2007-06-13 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0