Har inget nytt...


.... att visa upp ännu. Har gjort 2 LO men jag måste vänta med att visa dem...

Har haft härliga dagar när vädret har varit bra. Lördag var jag och min son till vår stuga. Det var så härligt med frisk luft och sol. Det kändes bra att låta Kevin vara ute i gräset och krypa , så underbart att se honom!! Han är så fin.
På söndag var det Scrapträff med Pysslarna!!! Såååå kul att träffa alla och scrappa lite. Jag hade lite svårt för att komma igång, men med hjälp av tjejerna så lossnade det tillslut. Den är inte riktigt färdig än, men snart...förhoppningsvis ikväll.
Sedan var det ju mors dag också, så det blev en tur till Piteå och min mamma och pappa. Jag och Kevin sov över där till tisdag. Så härligt, de pysslar om både mig och Kevin*ler*.
Tack mamma och pappa för att Ni finns, jag älskar Er.

Idag blir det ut i det fina vädret och träffa en annan mamma och hennes barn. Tänkte att våra barn skulle leka lite, hoppas att vår a barn också vill det.
Sedan blir det lite handling och besök av moster och farfar ikväll. Ska försöka fixa ihop en sockerkaka till dess, är lite bak-nödig.

Nu är det dags för kläder och ut i solen.

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag håller med dig! Kevin är såå himla fin och mysig!!
Alltid kul när vi ses, längtar även till lördag, blir skönt att bara vara och surra lite...
Hoppas ni fick en bra dag idag. Här har vi varit borta på mammalunch, det var trevligt och gott =)
Vi ses. Kram Johanna.

2007-05-31 @ 19:33:01
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Carina

Halloj....den röda filuren har fått spetälska = konstigt flammig , som tur är syns det inte så bra i scanningen (fick måla flera motiv) :-)
De verkar bli en kanonhelg med sol och värme, så skönt!

2007-05-31 @ 20:50:31
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Annelie

Låter underbart att bli ompysslad! Visste ej att du var från Pite :-) så kul min sambo är ju därifrån!
Ser fram emot att se dina nya LO's misstänker att jag redan har sett en av dem!

2007-05-31 @ 21:01:39
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Johanna

Tack själv! Det är så kul att träffas sådär utan barn + ett glas vin eller två, så man hinner surra lite...
Du kan ju inte rå för att ditt huvud inte ville !
Idag har vi kalas jag o Thea så det blir skoj. Ha en skön dag.
Kramar!!!

2007-06-05 @ 08:23:53
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Såklart du ska lifta "gullunge" =) Tar det enbart som en komplimang!! =D
ha en härlig dag i solskenet! Kram kraaam

2007-06-05 @ 10:03:37
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 16:42:19
Postat av: Eivor/Ejja

Sara: Hej, jag erkänna att jag är inte intresserad. Jag har känslig hud och har redan ett märke som jag använder och är väldigt nöjd med, så tack, men nej tack.
//Eivor

2007-06-08 @ 08:29:38
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Anneli

Ja, man hinner knappt blinka! *L* Har börjat min nedräkning till semestern, det är 44 dagar kvar *pust*.
Ja jag ääälskar verkligen min nya kamera. Så lagom för mig, som nybörjare! *L*
Vad underbart det lät att bli ompysslad av mor och far!!
Ha nu en go helg i det underbara vädret!!
krAM Anneli

2007-06-08 @ 09:29:26
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Annelie

Grattis på namnsdagen! Såg att det var din namnsdag idag när vi gick igenom dag och datum i skolan :) Hoppas ni får en riktigt skön helg!

2007-06-08 @ 14:07:34
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Tjena stumpan! Ville bara gratta dej på din namnsdag =D Grattis grattis!!! *kramar om*

2007-06-08 @ 19:10:28
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0