Måla hela världen...

Jag skulle vilja kunna sitta och bara måla och måla... De nya stämplarna från hÄngla&stÄngla damp ner i lådan igår och jag är så lycklig. De var jättefina! Måste ta mig tid att monter dem.
Jag har suttit ikväll och målat lite och det är så roligt, men SÅ svårt att få det bra. Öva, öva, öva....
Jag är verkligen sugen på att måla och göra julkort nu.
Det är tur, för nästa lördag (17/11) är det jul-marknad i byn jag kommer från och då ska jag och min mamma vara där. Hon säljer baby/barntäcken, kuddfodra och annat som är i lapptäcks-teknik.  Sedan säljer hon det hon stickat också som barntröjor, sockar och sånt. Jag tänkte bidra med några julkort och se hur det går att sälja. 
Det är en jättemysig marknad, LITEN men den har sin tjusning. 

Hoppas att Ni har det bra ute i landet och så TACK för alla kommentarer som jag får. Det är så roligt och de värmer.

Kram från mig, Eivor

Kommentarer
Postat av: Blommig

Jo dom var så fina de nya hänglarna. Ska också försöka hinna montera dem i helgen. Va kul det var att se dig idag! Det strålar verkligen värme och glädje om dig. Kändes som att jag fick en glädjekick av dig!
KRAAM

2007-11-10 @ 17:34:05
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: SusanneSj

hÄnglarna var underbara denna gången.
Klart du kommer få julkort sålda, ta med många bara. Låter jättetrevligt med marknad.
Kram o ha det bra

2007-11-11 @ 15:27:57
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Annelie, man blir så glad när man träffat dig. Som en vitaminkick. :)
Tack för sist, vi måste göra om det snart. Önskar ibland att man hade ett dagtidsjobb så man kunde ha lite mera socialt liv på kvällarna.
Ha en fin vecka! KRAM!

2007-11-12 @ 10:42:27
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: monica

visst är de underbara de små hÄnglarna =) Hoppas snart man får se lite alster med dem här nu då ;-)
*kram*

2007-11-12 @ 22:04:29
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0