Tisdag

Japp, jag lever och har inte gett upp denna blogg. Jag är bara i ett stim i "-jag ska bara först...sen ska jag blogga". Det flyttas till framtiden när annat ska göras.
På scrap-fronten har jag sen sist bl.a. suttit och scrappat ett par sidor som ska bli till ett häfte till vår och hans familj. Han ska ha det på dagis, kunna titta i det när han kanske längtar efter oss.  Jag har bara gjort enkla sidor och är nästan klar, ska bara få dit lite, lite text. 
Det ska blir klart imorgon för sedan är det julkort som gäller för hela slanten. Jag längtar att börja färglägga och pyssla med julfärger och motiv. Jag går i väntans tider och hoppas att klubbpaketen snart ramlar i brevlådan.

Jag ska fota häftet imorgon, så jag återkommer med bilder då.



Hej från mig, Eivor

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken bra idé för lillkillen om han saknar mamma och pappa :-) Ska bli roligt att se vad du skapat!
Jag är i en skaparsvacka nu, dels på brist av idéer, tid och problem med en "musarm" och fix
med min eventuellt nya blogg...men det kommer snart mer!
Ha det gott! Kram

2007-11-07 @ 09:00:07
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Johanna

Kul att se att du lever =) Kikar in hos dig nästan varje dag och hoppas på nåt nytt! Tiden räcker inte till alltid, ...har oxå åkt på en svacka både scrapsvacka och bloggsvacka! Hoppas att man kan fylla upp med energi snart.
Ha en bra dag.
Kram Johanna.

2007-11-07 @ 11:35:10
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Härligt med nya inlägg från dig. Håller med ovanstående att jag är in varje dag och kikar om du skrivit nåt nytt. Vet hur det är när är en massa "jag ska bara" hela tiden. Varför blir det så? *s*
Borde själv blogga mer men tiden räcker inte till. Kika in hos mig så får du se vad jag donat med på sistone. Tror du jag längtar nåt efter att få sitta där och pyssla?! *S*
Hoppas vi kan ses snart min vän. Det var ett tag sen sist. Sköt om dig och krama Kevin från mig. KRAMAR!

2007-11-07 @ 13:52:10
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Det låter spännande, det ser jag mycket fram emot att få se.
Kramen Susanne

2007-11-07 @ 19:05:04
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0