Utmanad

Jag har blivit utmanad av min kära vän Johanna , så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Jag dricker minst 6 koppar kaffe per dag.

2. Jag slår på datorn direkt efter frukost.

3. Jag pratar med min mamma minst 1-2 ggr per dag.

4. Jag gillar att stryka. Styrker i första hand våra sängkläder.
 
5. Jag ser mindre och mindre på TV, scrappar istället. Följer dock en serie = CSI. 

6. Jag älskar att stoppa saker i kartonger ( då syns ju inte röran *asg*).

7. Jag räffar mina vänner alltför sällan.

8. Jag lever i en vardag med -jag måste, - jag ska, - jag borde.


Jaha, det var det. Jag utmanar  Anna , Annelie, Anna W och Pernilla.

Kram och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att bli utmanad! Jag har redan skrivit på min blogg och även utmanat fem andra. Ha en bra dag. Kramisar Anna

2007-09-11 @ 09:19:15
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: Daniel

Vanor: No 1 att aldrig låta saker bli en vana...

2007-09-17 @ 22:35:54
URL: http://nordsvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0