Försökte igår...

Försökte igår att göra ett inlägg, men det gick inte så bra tyvärr. Jag lägger in det nu istället, här nedan...
Jag är mår bra och är glad idag också, kanonvädret har fortsatt och jag och Kevin myser nu framför TVn och Bolibompa och senare ikväll ska jag fortsätta med lite scrapping*klappar händerna*. 
 
Önskar Er alla en trevlig helg!!

Kram från mig, Eivor



Torsdag 17/4...
Idag har det varit ett underbart härligt väder här i Luleå och jag måste bara skriva och berätta hur glad jag är att våren förhoppningsvis*ler* är här!! Säker kan man ju aldrig vara än, men jag håller tummarna.
Idag när jag satt vid mitt skrivbord på jobbet och solen sken in genom fönstret så blev jag så glad och full av energi. Tänk vad vårsolen och värmen kan göra!
På jobbet flöt det på och jag fick mycket gjort, inte alltid att jag känner så , men idag var en bra dag. Ibland tycker jag man försöker och försöker  jobba på, men högarna finns fortfarande kvar...

Blev hämtad av "mina killar" efter jobbet och efter att jag och Kevin blivit avsläppta hemma, Peter skulle på utbildning, så lekte vi lite, fixade middag och sedan såg vi Bolibompa och mös i soffan. Härligt!! Kramar från vår son betyder så mycket.
När jag läst godnatt saga för Kevin och han druckigt sin välling och han sussade sött , satte jag mig för att scrappa lite. Jag pysslar med en layout till vår klubb Pysslarnas månadsutmaning och har haft idéen klar. Nu har jag fått sitta i två timmar så nu är det bara att sammanställa/limma ihop allt så är den klar*klappar händerna*.

Jag har som Ni förstår haft en dag som innehållit mycket possitivt och det är så roligt. Jag känner att det har varit mycket "negg" här på min hållplats, så lite roliga och glada saker  var det dags att skriva om.

Nu ska jag tacka för mig!!

Kram från mig ,
Eivor / Ejja


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad har du för syn på förhållanden?
svara gärna i min blogg här: http://natalieb.blogg.se/1208534857_true_love.html

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-18 @ 18:28:09
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vad härligt med så mysiga dagar.
Kram på dig o trevlig helg

2008-04-18 @ 23:01:39
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0