Scrappat lite

Dagarna går och det är redan onsdag, snart helg *ler*.
Vår son är frisk och har varit på dagis första dagen på 1½ vecka. Han var riktigt glad att få gå dit och det var inga problem att lämna honom och vinka hejdå. Det är viktigt för mig att han inte gråter och ropar mamma när man går, det är ngt som gör så ont i mamma-hjärtat.

Jag är lycklig att ha fått ha lite scrapp-tid senaste dagarna! Jag har gjort ett kort till min vän i Oslo, men tyvärr kom jag på att jag missat att fota det och det ligger hos posten nu. Det var tråkigt och verkligen en miss av mig*blää*!! Satt ett tag med kortet och visste inte hur jag ville ha det, men resultatet blev riktigt bra...utan målad stämpel...och så glömmer jag att fota!! Hallåååå!!
Jag har också scrappat en layout, första som jag gjort hemma på väldigt länge och oj så kul det var. Jag började med den i Kalix-träffen som var för lääääänge sedan och först nu blev den klar, ja varför ha bråttom??

Den handlar om vår midsommar som Ni säkert hört talas om ...

image104

image105
Har använt mig av Eliza alfabetet som jag fick låna i Kalix och jag är bara så kär i det!! Det är helt i min smak och jag hoppas jag snart är ägare av ett sådant.

Ska också visa ett kort som jag fått av min kära vän A , tack vännen!! Det är så roligt och värmer extra när man får ett "riktigt kort" med posten. Det var så fina ord skrivet i kortet !!

image103


Igår var vän A på besök och det var riktigt trevligt!! Det var kvalitets tid, mycket prat och lite kaffe och som alltid lika roligt. Du vet du ger mig energi vännen!! Tack för att du tog dig tid att lyssna.

Nu är det tid för tandborstning och sedan hopp i säng.

Kram till Er alla från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv! Det var väldigt trevligt och vi måste göra om det snart!
Tack för att du finns! Kram!

2008-04-17 @ 16:17:53
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Mette

Jättefin layout och gulligt kort!

KRam
Mette

2008-04-17 @ 20:46:24
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Karolina

Vilken fin LO, så läckert med tipsrunde-lappen som är på 3d kuddar.
Finns inget som värmer så mycket som ett kort i brevlådan, klart att det är kul med mail också men det är mera på riktigt när det är handskrivet.
Hoppas du får en trevlig helg.
/Karolina

2008-04-17 @ 22:17:56
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack för besöket och din snälla kommentar. Roligt att kunna inspirera. Vilken fin layout och rolig detalj med tipsrundelappen.

//Emma

2008-04-17 @ 23:51:26
URL: http://emmascrappare.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Inte gör det nåt att det tagit lång tid att få LO klar när den blev så där fin! Eliza är verkligt fint oxå. Klart du får låna mitt när det kommer och även de andra- bara säga till. Kram

2008-04-18 @ 10:19:26
URL: http://jeaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0