17e december

Idag mår vår son lite bättre i ögonen. Inte helt ok men det är skönt att se att det går åt rätt håll. Tyvärr så har han fått feber i stället, så vi dricker lite alvedon och hoppas på bättring*ler*.
Vi har haft en bra dag, gjort några julkort och så har vi bakat pepparkakor. Det är kul att göra ngt tillsammans med honom, det är sällan den tiden finns faktiskt.



Vår son verkade ha hjärtan som favorit. Vissa har fått en roligt form, men det är inte så enkelt om man är liten och ska lägga kakorna på plåten.

Jag har förstås öppnat ett paket idag och innehållet var lika bra och fint som vanligt.
 

Jag hade tänkt att fota ett mini album som jag äntligen har scrappat färdigt. Men tyvärr så har ljuset varit konstigt idag, som om det aldrig riktigt blivit ljust ute idag...
Jag hoppas på bättre ljus imorgon, så jag kan fota och lägga upp albumet. Jag har scrappat lite då och då i typ flera månader och igår blev det klart!!

Önskar Er en trevlig kväll!!

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka fina peppisar!!

Skönt att iaf ögonen är på bättringsvägen, men typiskt att feber skulle dyka upp istället. Hoppas han blir pigg och kry snart.

Vi kanske ses till helgen??

Kram från mig!

2008-12-17 @ 21:43:47
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Pilla

Visade sig att alla barnskor (ja de jag var ute efter iaf) låg på lager i frankrike och skulle inte hinna hem till jul, men hallå då kan de ju inte säga garanterat leverans om du best senast 17 men anyway tack för kvällen framför bönder och med en tokhet liten kille som undrade vart tusan pillret tog vägen. LOVE layouten var så tjusig att jag blev blöt i ögat. Duktiga Ejja!

2008-12-18 @ 22:48:31
URL: http://pillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0