Julkalender

Ja, jag tänkte ju att jag skulle ha visat vad som varit i de små fina paketen dag för dag. Tyvärr så har prioriteringen inte varit på topp när det gäller det men tar nya tag och här kommer en massa paket...

6e december
 

7e december
 

8e december
 

9e december
 

10e december ...som jag "tappat" innehållet till...
 

11e december
 

14e december
 

15e december
 

16e december
 

Måste säga tack till alla fina överraskningar som finns i paketen. Jag känner mig som ett barn varje gång jag sitter och ska öppna ett paket*ler*. Har planer för mycket av innehållen redan.

Jag har precis som igår vabbat. Kevin har ögoninflamation och är snorig och hostig.
Jag/ Vi sov inte så mycket inatt, men så är det ibland.

Ikväll blir det att fira Peter som tagit examen efter att ha pluggat det senaste två höstarna!! Han har kämpat på bra och nu blir han kapten vår älskade far och man.
Vi firar det med en hämtpizza och lite familje-tid!!

Hej från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja visst är det roligt att öppna alla paket! Trist att Kevin är sjuk, hoppas han kryar på sig snart. Gratulera Peter från oss- så härligt att han är färdig nu! Kram

2008-12-16 @ 20:14:15
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Åhh vad mycke fina saker du fått, vilken rolig ide, har hört talas om den. Tänk en scrappresent varje dag!! Vilken julafton Kram Emma

2008-12-16 @ 21:17:04
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Johanna

Kul med paketeriet!! Ser att vi har fått lite olika innehåll...

Så lilleman är suuuuk, trist, hoppas han kryar på sig, men bättre nu än till julaftonen!



Nu ska jag iväg på jobbet.

Förresten, som det ser ut nu så kommer vi troligen inte på lördag, så att du vet.



Ha det bra.

Kramar Johanna

2008-12-17 @ 13:51:27
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0