3e advent - igår...

Såg att det måste ha strulat med uppladdningen igår...
**********************************************************************************************************************

Här kommer ett litet kort inlägg så här på 3e advent. Julafton närmar sig med stormsteg *ler*

Tänkte visa vad jag scrappat för ung. 2 veckor sedan och som jag inte har visat. Tänkte att det kunde vara dags...




Ni får ursäkta färgerna...

Tog lite av varje till dekorationer på layouten och gillar och är nöjd med resultatet.
Det har blivit många layouts på vår son sista tiden, men han är ju det käraste vi har och den vi fotar mest så det är kanske inte så konstigt att det blir mest till hans album jag scrappar.

Önskar Er en trevlig söndagskväll.

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj så gulliga kompisar!! :-)

2008-12-15 @ 11:04:28
Postat av: Johanna

Tack för senast, det var så mysigt!



Klart det blir foton av sötaste sonen =) men snart blir det konkurrens, fniss, då blir det andra motiv oxå =D



Kramar Johanna

2008-12-15 @ 12:40:53
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

supersöta grabbar så så ömt visar kärlek. Ser fram emot att ta en kik på närmare håll. Min dator visar bajsbruna nynaser men det är SKITfint! skrattar åt bajshumorn

2008-12-15 @ 14:48:17
URL: http://pillo.blogg.se/
Postat av: Pilla

Psst: hjärtegullet har namnsdag igen. Pussa honom hårt och länge från mig!

2008-12-15 @ 14:49:15
URL: http://pillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0