Alla hjärtans dag!

Hoppas Ni alla haft en bra dag idag!

Hos mig här i norr var det en helt vanlig dag på jobbet. Jag har börjat arbeta 90 % denna vecka och det är bra, är minder stressad och bara efter fyra dagar känner jag att jag har fått mycket gjort. Skönt!
När jag kom hem väntade en överraskning...Kevin hade gjort ett kort till mig och P. Härlig känsla när Kevin ville visa kortet*ler*. Han visade hjärtat på framsidan och sa - härta, sedan öppnade han det och visade hur han tryckt sin hand på insidan i guld.
Finaste kort jag fått på länge...

image83 

image84



Efter lite lek och middag blev det en tripp till faster Pilla där det bjöds på fika, kaffe och Operatårta.
Tack Pilla för trevlig stund.
Nu när junior sover är det lite TV och tid tillsammans i soffan som gäller. Har firat  Alla hjärtans dag med extra kramar, fina ord och några extra pussar .

Tänkte visa mina sista alster från träffen som jag var på förra helgen.
Det första är en LO som jag skickade in till Swescrapbook skissutmaning v.6, gillar skisser.

image85

Fotot är taget i Australien och det jag hade önskat när vi åkte dit var att se en koala. Att jag nu fick gå så här nära, klappa den och ge den lite godis var verkligen en dröm som gick i uppfyllelse.

Sista jag kan visa från träffen är ett kort jag gjorde till min kollega som fyllde 40 i måndags. Det blev ett ganska enkelt , men jag gillar kortet i alla fall.

image86

Har nu laddat med nya cardstock, lite andra nya scrapsaker och nya foton för kommande helg.
Väskorna är inte upppackade sen förra träffen så jag är redo och börjar nedräkningen strax*ler* .
Lördag kl.7:30 åker jag och två kompisar till Kalix för Pysslarnas träff och vi kommer hem söndag em/kväll.
Det ska bli sååå kul att kunna sitta och pyssla igen, flera timmar!!

Ha en trevlig helg allihopa och så hoppas jag att jag kan ladda upp några nya alster nästa vecka.


Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gullpluttens kort är ju rörande fint! Gissar att han var stolt när han fick visa er.
40-års kortet var också riktigt fint, men på ett helt annat sätt... :-)
Ses på lördag!
Kram!

2008-02-14 @ 22:53:26
Postat av: Jeanette

Herregud va sött kort han gjort! Man ser redan arvsanlagen från mamma ;-). Tänk va lycklig P skulle bli om det blev 2 "skräpare" i familjen *fniss* Lo´n och kortet är superfina. Vilken härlig dröm att få uppfylld! Kram

2008-02-14 @ 23:37:47
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: gunilla

ha det så kul i helgen, men var rädd om axeln. Tur det finns massörer!
Kramar

2008-02-15 @ 10:36:18
Postat av: SusanneSj

Men! Vilket gulligt kort ni fått, ljuvligt.
Den LO:n blev jag stormförtjust i, ursnygg.
Kortet var bara så perfekt lagom.
Ha nu så jättekul på träffen
*kram*

2008-02-15 @ 20:09:21
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Pilla

Guldhand och härta, så underbart att ögonen tåras. Fotot till "En dröm" och upplägget var toppen, plötsligt sitter jag här och inser att jag bär på samma dröm som den du uppfyllt. Kramar skräpqvinnan!

2008-02-16 @ 15:56:38
Postat av: Anna

Vilket fint kort Kevin har gjort! Det sitter väl i generna, eller...
Du har oxå gjort en jätte fin LO och kortet blev ju bra. Ibland är det det enkla som gör kortet =)
Jag ser framemot att få träffa dig. Många kramar till dig och din familj från Anna och familjen

2008-02-17 @ 18:25:06
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej vännen! Tack för en trevlig helg! Det var superroligt, längtar till nästa träff!! Kram

2008-02-18 @ 13:39:00
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Camilla Floweret

Åh vad snygga saker du gör, och världens sötaste kort från liten hjärtevän hade du fått - underbart!

2008-02-22 @ 16:05:45
URL: http://floweret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0