Dagarna går...

Det är nu några dagar sedan jag var på klubbens scrapträff i Kalix och jag erkänner att jag längtar redan till nästa gång vi ses. Det är alltid lika roligt att träffa alla och prata lite...hmm, mycket!
Jag fick gjort en hel del , för att vara exakt 5½ LO. Några är till olika utmaningar här och där så jag kan inte visa dem än.
Har fotat ikväll för att kunna visa ngt, men det är så mörkt och konstigt ljus nu på kvällen så jag gör ett nytt försök imorgon och hoppas att kunna visa ngt då.

Det känns lite galet att tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med. Skulle ha uppdaterat här i måndags tänkte jag men som Ni ser dröjde det ett par dagar till.
Det är jobb, fix hemma och tid med familjen som är på schemat. Mycket annat händer inte. Det är väl ok, men jag önskar jag hade 36 timmar på ett dygn och 8 dagars vecka där den extra dagen var helgdag*ler*.

Dags att köra en bloggrunda och sedan hoppa i säng.

Hej och kram från mig,
Eivor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0