Pyssel i Piteå

På lördagen var jag på pysselträff och scrappade tillsammans med 50 andra tjejer! Helt galet roligt!
Det var min kära vän J som ville att jag skulle följa med henne och jag är glad att hon "övertalade" mig.
Det är så kul att träffas,  prata och bara ägna flera timmar åt det jag älskar=scrapbooking.
Det var några tävlingar och utlottningar och jag hade turen att vinna i en av utlottningarna. Jag vann ett kit från Stämpelgården, jättefina papper och jag vet redan vad jag ska göra med dem. Visa kitet vid ett senare tillfälle.
Jag fick mycket gjort, i mina ögon sett. Scrappade bl.a. en LO på 3 timmar, det är snabbt för att vara mig*asg*. Tänkte visa lite av det jag gjort , börjar med min favorit.

Här är mitt bidrag till skissutmaningen som var på lördagen, den som bara tog 3 timmar att göra*ler*


image81

Jag älskar verkligen denna bild på vår son. Fotot togs förra sommaren hos mina föräldrar.

Nu ska jag och P titta på lite gamla bilder från några av våra resor och bara prata minnen. Det behövs ibland att drömma sig tillbaka och minnas hur härligt det var, andas och samla energi.

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ååh... VERKLIGEN en jättefin LO!!Han är så snygg lillprinsen. :-) Duktigt av dig att klara det på bara 3 timmar. Vi har ju samma "problem" med att det tar lång att bli klar. Så jag är imponerad!! Syns till helgen.. ska bli superkul! Kram

2008-02-11 @ 21:53:30
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Johanna

Heej! Och tack för i helgen =) Så himla kul har jag inte haft på länge ;) Är lite avis på dig som ska på nästa helg, ni kommer få sjukt skoj!!!
Din LO blev verkligen kanon, undra om det beror på titeln... hahaha
Kraaam.

2008-02-12 @ 09:16:03
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Scrapträff är KUL!!! Jag ska träffa några tjejer nu på söndag, ser jag fram emot.
Förstår att du gillar det fotot, jättefint. LO:n har du lyckats med jättebra.
*kram*

2008-02-12 @ 12:38:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Carina

Underbart fint! Du är så duktig tjejen! Blir avis när jag läser att ni varit på träff, det är verkligen roligt och tiden bara rusar fram!
kram

2008-02-12 @ 15:39:20
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

VAd skoj med scrapträff!! =D
Å så fin lo du gjort!! Så fint foto!! =D
Hoppas allt är bra med dej vännen!
Kramar Petra

2008-02-12 @ 17:30:42
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0