Kort och bokmärke

Jag lovade att visa vad jag skulle scrappa med min fina nya stämpel från HH*ler*.
När jag såg en skiss på ett kort och bokmärke-i-ett på Stämpelgården kunde jag inte motstå att prova den. Hade en väninna som fyllde 30 år och gjorde kortet till henne.

image92

image93

image94

Vet att jag kommer att göra fler av denna modell för jag tyckte det var en kul grej. Blir liten extra "present" när man ger bort kortet.

Annars så händer inte så mycket här. Jag är väldigt trött hela tiden, klockan är nu 2115 och jag ska borsta tänderna strax. Har köpt vitaminer som jag och min man ska börja käka, vi behöver bli lite piggare och få lite energi.
När det gäller scrappandet så händer inte så mycket. Jag har inte gjort ngt på väldigt länge, tråkigt! Men jag har ingen plats att vara på och jag tycker inte det är kul att plocka fram allt, sitta vid vardagsrummet och sedan måste plocka ihop det efter en timme. Jag vill heller inte ha sakerna framme, det ser så illa ut. Sedan är det ju så att ska jag sitta och scrappa så tar denna underbara hobby lite tid och ja, det är ju inte alltid bra. Allt detta resulterar i att jag struntar i att pyssla. Tappar lusten lite...tyvärr...mitt balsam...

Visar lite mer scrappade saker imorgon, jag ska som sagt borsta tänderna och sussa nu.

KRAM till Er alla!
/Eivor


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jäd-ar i min lilla... det var det snyggaste jag sett på länge!!! Urfint!
Kram på dig och hoppas att du piggnar till så vi kanske ses och pyssla lite nå´n kväll.

2008-03-10 @ 22:17:27
Postat av: Blommig

Ååå så fint kortet är!
Du har verkligen färglagt fint!
Förstår att du tappar lusten av att släpa fram sakerna och sedan packa undan. Jag hade det så innan också och det var inte roligt! Hoppas du piggar på dig snart, hoppas på en strålande sol någon dag så att vi får lite ny energi
KRAM

2008-03-11 @ 06:37:06
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Jeanette

Hej vännen! JÄTTEFINT kort! Såg oxå den modellen för ett tag sen och tänkte testa det men så har jag glömt det. Tack för påminnelsen. Förstår frustrationen i att inte ha plats för pyssel- slåss ju med samma problem =( Därför blir det ju inte så mycket gjort som man önskar.. Hoppas du piggar på dig, vi hörs. Kram!

2008-03-11 @ 15:36:18
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Johanna

Men du vad fint kort!!! Det gillade jag massor =)
Så tråkigt att ni är orkeslösa, hoppas energin kommer tillbaka med vitaminerna!!!
Tråkigt att tappa lusten till det som är så skoj, men jag förstår dig, inte alls inspirerande när man ingen plats har.... =(
Jag har då för den delen inte heller gjort nått på VÄLDIGT länge.

Tack för senast förresten, alltid så kul att träffa er!
Kram & vi hörs.
/Johanna

2008-03-11 @ 17:33:07
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

WOW!! Herrejisses vilket fint kort du gjort!! vilken fena du är på att färglägga!! *beundrar*
Så fint upplägg på kortet å härliga färger har du använt! =)
Inte kul att du är trött hela tiden vännen..vitaminbrist..eller kanske gravid!? *fniss* ;)
Ta hand om dej!
kramar Petra

2008-03-11 @ 17:46:40
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: moma

Men oj vilket vackert kort!!! Jag är så dålig på kort så jag beundrar alla som kan göra kort.

2008-04-07 @ 18:08:32
URL: http://monma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0