En egen scraphörna - min hållplats

Ja, äntligen!! Min egna lilla scraphörna har kommit till vår lägenhet *ler*.

Vi (jag och min man) pratade för länge sedan att när vår son sover i eget rum, skulle jag få ett litet hörn att pyssla på i vårt sovrum. Jag har väntat så länge, men idag blev det verklighet och hörnet är klar!

Jag kastade bara ut frågan  - När ska vi fixa i ordning skrivbordet/platsen i sovrummet? till min man i fredags, utan att egentligen förvänta mig ngt. Svaret jag fick gjorde mig överraskad och glad... -Vi kan åka till IKEA på söndag och köpa möbler. "Tack vare" att vädret var dåligt igår lördag, blev det att vi åkte redan då och idag har det regnat till och från så då blev det tid för att skruva ihop de olika möblerna och ställa allt tillrätta. Kan man vara glad över att vädret är dåligt?? Är det ok att tycka så ibland*ler*??

Så här blev "min hållplats" i alla fall och ikväll ska den förhoppningsvis bli invigd.






Jag ska ha en svart klappstol att sitta på , men den står i förrådet än så länge. Kommer upp senare i veckan.

Jag är så glad, lycklig och jättenöjd! Tack min älskade Peter!!

Hej och kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Pilla

Tack för visningen. Ser helt perfekt ut! Kärlek /Pilla

2008-05-11 @ 22:13:56
Postat av: Ali

Oj så fint det ser ut!! Den som väntar på nå´t gott... Undrar bara hur jag ska få plats när vi ska pyssla tillsammans, fniss...

Kram från mig!

2008-05-11 @ 23:19:31
Postat av: Jeanette

Grattis vännen!! Ser jättefint ut, spännande att få se allt du ska skapa där! Kram

2008-05-12 @ 10:07:21
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men se så mysigt det blev! Kan tänka mig att det blir mycket producerat vid den hörnan =)



Hoppas vi kan ses snart igen.

Kraaam!!!

2008-05-12 @ 13:06:43
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Så härligt med en egen vrå att pyssla i!



Hälsningar Maud

2008-05-12 @ 14:23:45
URL: http://havsviken.blogstop.com
Postat av: Blommig

Vilken fin scraphörna du fick! Så skönt att kunna ha grejerna framme och bara gå dit och pyssla när andan faller på. Fast det gäller att hålla ordning också, vilket det just nu inte är i min scraphörna men det får bli storstädning efter helgens pyssel. Ska bli så kul att träffa dig igen!

kram

2008-05-12 @ 17:46:21
Postat av: Karolina

Så bra, är ju alltid lättare när man inte behöver dra fram allting varje gång för det är ju inte lite saker det man har samlat på sig :) I mitt lilla rum råder det alltid kreativt kaos.

Vilken fin LO du hade gjort i inlägget här nedanför.

/Karolina

2008-05-12 @ 19:39:34
Postat av: Anna

Åh, vilken fin vrå du har fått! Toppen!

2008-05-13 @ 19:05:01
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0