Fredag är skönt

Så var det fredag igen och jag gillar det, fredag är en härlig dag och ett par lediga dagar framför sig.
Imorgon är det scrapträff med klubben Pysslarna och oj, så kul det ska bli. Sedan blir det att bara vara, njuta av ledig tid och hoppas att vädret är bra så vi kan vara ute.  

Varje månad har vi en utmaning i klubben och i april skulle det innehålla ett visst antal olika saker. Det skulle vara 2 foton, 4 band, 5 öljetter, något i tyg, något i 3D, 3 brads och ja, tror det var det. Så här blev mitt bidrag...



Har scrappat lite och det funkar jättebra att sitta på min nya plats*ler*, det är så smidigt att ha allt nära och på bestämd plats. Min nya pappers förvaring är jag nöjd med, det är så bra att kunna se alla papper när de hänger i mappar, får en bättre översikt och hittar många fina papper som jag inte trodde jag hade.

Hoppas att få återkomma med lite nytt efter helgen, vi får se vad jag hitter på att göra.

Önskar Er alla en trevlig helg!!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej vännen!!

Vilken söt LO, så fint med banden och de där blommorna!

Hoppas du får en kanonpysselhelg, jag gissar att det blir så =)



Ha det gott

Kram Johanna

2008-05-16 @ 09:49:53
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej! Jättefin LO- gillar att dina blommor går igen från gardinerna! Ha så kul i helgen (jag är avundsjuk)Hoppas det passar bättre med träffarna till hösten för mig. Kram

2008-05-16 @ 11:02:34
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Vilken härlig Lo, det var då ingen lätt utmaning, det var så mycket som skulle vara med, du har lyckats jättebra. Gillar färgerna, och det var så läckert att du tagit upp mönstret från gardinerna och gjort små dekorationer av dem.

Tack för den fina kommentaren, jag blev så glad att du ville länka till mig. Jag länkar gärna till dig också antar att det är ok men du kan ju höra av det om det inte är det :)

Kram från mig och trevlig helg. /Emma

2008-05-16 @ 14:55:57
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0