Publicerad

När vi pysslade i söndags så gjordet jag ju två layouts, den ena har jag ju visat och nu kan jag även visa nr två. Den var ett bidrag till förra veckans "Fredagsskissen" som Jane har på Scrapaddicted och den blev publicerad där!!
Jätteroligt!!

Så här ser den ut i alla fall...



Vår son är bara sååå söt. Här är han bara 3 månader gammal, tiden har gått få fort. Idag är han stora killen, 1 år och 10 månader. En bestämd liten prins med stark vilja*ler* och alldeles underbar.

Har hunnit sitta vid min nya pysselhöran igår kväll en dryg timme och det känns jättebra. Det känns mysigt och jag fick mycket gjort på den timme jag satt. Nästan en hel layout, det är bra för mig*asg*.
Den nya platsen med ordning  kanske gör att skapande går bättrre och enklare.

Hej från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, vilken sötnos han är! Jättefin LO! Va roligt att du redan hunnit testa din nya pysselhörna och att den funkar. =) Kram

2008-05-12 @ 23:06:43
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pilla

Jo den pyttelilla har blivit pyttestor. Så glad över alla filmsnuttar som gör att man minns alla stadier och kan följa och se hur han växt. Vår stjärna som skiner starkast! Lo:en var fin som allt du gör :D

2008-05-13 @ 09:00:17
Postat av: Mette

Jättefin layout! Jag förstår att du blev publicerad!



Vad härligt med en egen scraphörna!

Jag har ett skrivbord, men det känns för litet, så oftast blir det att jag sitter vid storarumsbordet...



Kram

Mette

2008-05-14 @ 18:21:25
Postat av: Pimmi

Grattis till publiceringen, det är så roligt de gånger man får vara med. Det är en jättefin Lo, stilren. Det blå formade bakgrundspappret var klockrent, ser ut som en spegel vilket gör det ännubättre. /Emma

2008-05-15 @ 07:21:41
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0