Scrappat lite

Träffade i söndags kära vännerna Anneli, Anna, Johanna och Viktoria och scrappade. Det var jätte, jätte roligt och vi fick alla gjort litegrann. Jag lyckades scrappa ihop 2 layouts och en av dem kan och vill jag visa.
Jag har varit lite osäker på hur jag ska scrappa våra bröllopsfoton, men efter att ha läst en artikel i Scrapbooking m.m om en kvinna (har inte namnet på henne i huvudet och tidningen är i sovrummet...) som kännt lite likadant, så kände jag att det vara bara att "gå lös" bland alla underbara foton.



Skissen jag använt är gjord av Peterlina. Gillar hennes skisser så jag kommer att använda fler av dem...

I titeln har jag bla thickers och oj vad jag gillar dem!! Tycker att det blir en bra effekt. Papper är från Cloud9 och de passar perfekt till våra bröllopfoton. Vi hade som "våra färger" gammelrosa, mossgrönt och vitt och det blir att jag gärna scrappar i de färgerna har jag märkt. Har ju bara gjort ett fåtal ännu, men många av dem är just rosa och gröna...ska försöka variera lite.

Kommer att visa min andra layout senare. Den var till en skissutmaning som inte är klar ännu, så det är bara att vänta.

Önskar Er alla en trevlig helg!!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejhej! Va mysigt att samlas och scrappa- jag och A-S hade pysseldag igår.. =) Erat bröllopsalbum kommer att bli jättefint med alla fina LO´s som du har gjort!!

2008-05-10 @ 11:28:10
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: PysselLotta

Men så underbar bröllopsLO - och grattis till giftermålet! Gillar verkligen hur det rosa i buketten och bilen går igen i det mönstrade papperet = skapar harmoni! Gillar också din pysselhörna, blir så avis. Vi skall snart flytta till ett hus som vi håller på att bygger och då skall jag också ordna en pysselhörna - längtar! Kram Lotta

2008-05-11 @ 22:46:47
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0