Räddad och redo

Ett samtal från dagis gjorde att det blev en tidig eftermiddag från jobbet idag. Sonen har feber, blank i ögonen och trött. Efter att vi kommit hem blev det film och mys i soffan. Nu sover han, lite oroligt men ändå...hoppas han är bättre imorgon.

I och med att eftermiddagen inte blev som jag planerat, ringde jag min kära syster och bad henne handla lite fredagsgott till mig. Räddad är rätt ord, fredag utan gotta är lite tråkigt eller?? *ler*.
Jag har också en härlig glass som väntar i frysen på mig, köpte den igår...Ben & Jerry's!!! En FANTASTISKT glass!!



Peter är på övning och kommer hem först på måndag, så jag gör lite "tjej-saker" ikväll *ler*. Jag är redo för att avnjuta FossilFuel tillsammans med lite gott som syster handlade till mig och sist men inte minst filmen  "P.S I love you".

Har ikväll hunnit med att scrappa lite också. Trot eller ej, men en hel, färdig LO ligger på borden nu! Jag är riktigt nöjd och den ska skickas in till en tävling imorgon. 
Min vän från mammagruppen har fyllt 30 och vi grattade henne förra helgen. Jag gjorde ett kort till henne och jag vill förstås visa det...


Jag har stämplat klänningen och skorna på papper, sedan målat det andra med distresser.
Datumstämpeln är en favorit som jag anväder alltför sällan.

Färgerna är väl sisådär, men så blir det när jag fotar...

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Pimmi

Ibland är det bra att bli räddad med lite sötsaker, vad är väl en fredagkväll utan nått gott?? Jättegulligt kort har du gjort, ser fram emot att se Lo.n Kram Emma

2008-11-10 @ 14:14:59
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Pilla

Ben and Jerry KOSTAR med den SMAKAR därefter! :D Hoppas er dvd godtog vår bränning för den filmen är så bra. Hilary Swank är en begåvning utan dess like. Lät som prinsen var pigg idag när vi talades vid men blev kort samtal då han tyvärr har insett att det finns så mkt annat roligare än att prata i en rutten lur, haha!

2008-11-10 @ 17:16:47
Postat av: Johanna

Hejhej

jag har oxå hittat den där underbart goda glassen! Har du testat fudge...?

HOppas ni är krya och mår bra!



Kramar Johanna, gulligt kort förresten!

2008-11-10 @ 19:51:16
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilken fin datumstämpel !!!

2008-11-11 @ 12:51:36
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Mette

Oj, vad mycket fint du har gjort sedan jag kikade in här sist!

Jag har aldrig smakat på den glassen, men hört att den ska vara supergod...

2008-11-12 @ 21:26:37
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0