Tillbaka till verkligheten

Efter att ha tillbringat helgen med likasinnade, scraptokiga vänner är det dags för att komma tillbaka till verkligheten.  
Jag har haft en kanonhelg, tyvärr fick jag inte så mycket gjort men att träffa alla, att sitta prata betyder så mycket och är så roligt. Erkänner att jag är väldigt sugen på att sätta mig och pyssla nu också, det brukar bli så när jag varit på träffar. Jag får så mycket inspiration och energi av alla och vill bara fortsätt när jag kommer hem.

En av de 2½ layouter jag gjorde var om vår son Kevin och hans 4 månaders-dag.



Tänkte visa några bilder från helgens pysselträff också. Vi var ganska många och flitens lampa lös...


Finns det hjärterum så finns det stjärterum...


Glada och pysselsugna...


Scrappar och skrattar...


Vi scrappar, scrappar och scrappar....tjejerna från Kalix var väldigt inne i sina projekt *ler*


Det var också några pysselsugna barn på träffen.


Önskar Er alla en fortsatt bra vecka!

Hej från mig,
Ejja

Kommentarer
Postat av: Anneli (Ali)

Jag förstår precis vad du menar. Jag får också så himla mycket inspiration och energi av alla härliga pysseltjejer. Det är såååå trevligt med scrap-träffar!! :-)

2008-11-18 @ 17:25:00
Postat av: Blommig

Lo'n blev verkligen super fin!

Tusen tack för helgen! Synd att jag inte kunde vara med så länge och att tiden går så hiskeligt fort! Var rädd om dig

kram

2008-11-18 @ 18:33:48
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Maria i Råneå

Vad kul att få se bilder från träffen.

Jag är precis lika dan som dig, får en massa energi och inspiration från alla glada scrapmänniskor.

Jag ser fram emot julpysslet :-)



Ha en bra vecka.



Kramar från Maria i Råneå

2008-11-18 @ 20:22:16
Postat av: Jeanette

Mysigt ni verkar ha haft det! LO´n superfin- objekten på fotona likaså! =)

2008-11-18 @ 20:55:21
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Åhh ni verkar ha haft en kanonhelg, hoppas verkligen att jag kan komma nästa gång. Du fick ihop en jättefin Lo, gillar det stilrena upplägget Kram Emma

2008-11-19 @ 20:34:31
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Catta

Trots att hela helgen var rolig, så tror jag att jag uppskattade "vår" lilla kaffestund på söndag morgon mest. Det är SÅ roligt att få lära känna nya människor och dessutom med samma intresse, kanon! Kram C

2008-11-20 @ 17:23:28
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Mette

Åhhh vilken fin layout!

Och vilka härliga foton från scrap-träffen. Nu blev jag sugen på att åka iväg på en igen! :)

2008-11-20 @ 20:18:04
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0