Kom hem...

....och det låg ett handskrivet kuvert till mig i posten!!! Ett riktigt brev :-)
Det var ett kort från min kära vän Johanna. Hon hade skrivit ett par ord i kortet som värmde i mitt hjärtat.
Tack vännen!

Måste ju självklart visa det fina kortet:


Ler varje gång jag passerar kylen där det nu hänger, otroligt roligt att få det en dag som denna.

Annars så är jag från i em till fredag kväll "total-singel" som jag kallar det. Kevin åkte till "mommo å moffa" och Peter är på utbildning. Jag har inte gjort mycket idag, städat lite i scraphörnan, tvättat, plockat undan lite och existerat. Det har varit skönta att bara vara och ta det lungt.

Jag har börjat fundera ut vad jag ska göra med tävlingskitet vi fick från Brunkullan (sista deltävlingen) och jag får se om jag fortsätter en stund med det fram tills Idol-utröstningen kanske...

Hej från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att du blev glad.

Tänkte att det kunde värma med nånting i brevlådan =)

2008-10-02 @ 10:05:21
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anneli

Vad roligt med något annat än reklam och räkningar i brevlådan. Jättefint kort!

2008-10-02 @ 10:18:00
Postat av: Pimmi

Jättefint kort du måste bara ha blivit jätteglad. Så roligt att få så fin post. Så skönt du ska ha det och bara få rå om dig själv för en kväll så hade jag förra helgen. det är skönt då och då men när några timmar har gått då längtar men ändå efter de andra hahaha Kram från mig

2008-10-02 @ 14:13:33
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Pippi

Härlig sida du har. Full av inspiration man kan få ideer av till sina egna kort.

Sitter och smyger runt bland bloggare för att söka lite kreativitet. Har just flyttat (hem) till Luleå igen och undrar om det finns nån bra butik i stan för korttillverkning?

2008-10-02 @ 20:21:15
URL: http://pippilottas.webblogg.se/
Postat av: Petra/paradise

VIlket härligt kort!

Va skoj å få ett handskrivet brev på posten! =D

Hoppas allt är bra med dej vännen?!

Må gott!

kram Petra

2008-10-02 @ 23:35:29
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0