Solig måndag...

...gör att veckan startat bra.
Allt känns bra och vi har haft en superhelg. Umgåts med kära vännerna R & E som varit på besök och oj, så trevlig det har varit. Middagar och skratt och prat och en härlig överraskning.

Visade mina scrapbooking-album för E och R igår och såg då att jag missat att visa en LO och ett kort som jag pysslade ihop när det var träff i Luleå för ett par helger sedan.


Vår lilla son när han "kom på" att han kunde ta tag i sina fötter :-)


Detta kort var mitt bidrag till snabbscrapp-tävlingen, 1 timme hade vi på oss...phuuu...
Stämpeln är från Snygga stämplar.

Idag ska jag försöka få lite tid till att sitta och scrappa. Har verkligen kommit igång och längtar tills jag får sitta, vill sitta HELA tiden. Jag vill göra så många olika saker och hoppas bara att jag får ihop allt...
Kan ju bara sätta mig efter det att Kevin somnat så jag hoppas att jag inte är så trött ikväll *håller tummarna*

Ska fixa med en liten sak och sedan ska jag berätta ngt som inte är en hemlis längre..hi,hi...

Önskar en bra dag till Er alla och TACk för alla fina inlägg som Ni skriver!!

KRAM från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Pimmi

Underbart fin LO, färgerna lyfte verkligen fram fotografiet, Ha dte bra Kram Emma

2008-10-13 @ 22:40:34
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, va fint! Känner verkligen din längtan efter att få scrappa för jag känner likadant själv. Har inspiration till tusen nu och jag vill sitta i mitt scraprum hela tiden. Undrar vad det är för spännande hemlis du har? nyfiken i en strut

Önskar dig och de dina en härlig vecka och så hoppas jag att vi ses snart! Kramkram!

2008-10-14 @ 08:17:10
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vilken toppenfin lo med världens sötaste foto!! å ett superhärligt kort du gjort! Vilken söt stämpel, den har jag aldrig sett förut.

Hoppas allt är bra med dej vännen!

kram Petra

2008-10-14 @ 20:07:12
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Blommig

Vilken jätte fin layout och kort!

Hoppas att du har en bra vecka

Var rädd om dig

kram

Annelie

2008-10-15 @ 06:34:03
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Catta

Tänk vilken grej att upptäcka sina fötter! Vad gjorde vi utan dom... Kram

2008-10-16 @ 20:47:42
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: AK

Du har hittat ett bra sätt att få många besökare till din sida! Först berättar du att du kommer avslöja hemlisar och sedan lägger du inte ut infon på flera dagar! (Eller veckor, vad vet jag. Ännu är inget skrivet) Har varit inne och kolla flera gånger för jag blev ju så nyfiken, men näe då...Ingenting! Snacka om sträckbänk :)

Kram på dig!

2008-10-17 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0