Brunkullans hösttävling

Det pågår en hösttävling hos Brunkullan och jag kunde inte låta bli att haka på. Det är fyra deltävlingar + en massa olika bonustävlingar. Första deltävlingen är nu avslutad och då är det ok att ladda upp bidragen på bloggen och självklart vill jag visa vad jag scrappat.

Tävlingen bestod av att tolka denna bild (se nedan) och ispireras av text och bild.



Så här blev mitt bidrag...



Jag har också scrappat en LO till klubbens månadsutmaning, men jag kan tyvärr inte visa den förrän röstningen är avslutad. Förra vecka gick som Ni förstår i scrapingens tecken och återigen känner jag att det är en hobby som verkligen passar mig. Jag blir bara så glad när jag får sitta och pyssla. Hmmm...försöker jag söka bekräftelse på att det är ok att jag scrappar eller??

I lördags åkte jag och Kevin till mina föräldrar och sov där. Det är alltid lika skönt att vara där, bara vara. Jag fixade med foton som mamma ville jag skulle hjälpa henne att framkalla och passar på att trixa med våra egna också så idag ska de laddas upp och skíckas för framkallning*klappar händerna*. Varje gång jag skickar in för framkallning tänkter jag att nästa gång ska jag inte vänta så länge, men vem försöker jag lura...jag kommer väl att vänta ett par månader igen till nästa gång...återkommer i ärendet...

Önskar Er alla en bra start på veckan. Här på Munkis har vi börjat veckan med VAB. Kevin ska till BVC idag och vi ska titta på de prickar ha fick i fredags. Det kan ev vara sharlakansfeber, men vi får se...


Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Pimmi

Åhh, vilken härlig LO, underbara färger och jättefint upplägg Kram Emma

2008-09-01 @ 22:17:53
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Sussig

Jättefina LO!

Du har fått en award i min blogg.

2008-09-02 @ 15:59:47
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ojdå är han en prickig korv vår käraste lilleman? Saknar, måste snart ses!

2008-09-02 @ 18:55:10
Postat av: Pilla

Vad står det i den lilla rutan? Eller får jag vänta tills jag ser den IRL?

2008-09-02 @ 18:55:50
Postat av: Catta

Vacker och välkomponerad LO, riktigt mysiga höstfärger! Känns härligt att den är på väg, gillar den höga klara luften och doften av löv (dock inte att kratta dom...). Kram

2008-09-02 @ 22:16:31
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

åh va härlig lo du gjort! Jag älskar höstiga foton! =)

han är så söt er lilla Kevin!

Stor kram och tack för dina goa ord vännen!

kram Petra

2008-09-03 @ 12:42:11
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen!!

Du är så duktig, eller är du möjligen bäst =)



Du har en utmaning att hämta hos mig!

Kraaam!

2008-09-04 @ 09:51:16
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: deleine

Det var en mysig LO.... Höstmysig ler Jag har nu även snubblat in på din blogg... //Deleine

2008-09-04 @ 09:53:12
URL: http://deleines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0