En puss

Jag var ju på scrapbooking-träff förra lördagen med klubben. Jag hann 2 layouts och ett kort, inte sååå mycket men alltid ngt. Det var en kanon dag med mycket prat, skratt, inspiration och tips.
 
En av mina LOs blev väldigt enkel. Jag bara älskar fotot som är på mig och Kevin på kyrktrappan och vi ger varanra en puss, därav namnet på LOen.



 

Färgerna är inte så bra, men tog fotot på kvällen och det är så dåligt ljus...typ svart ute, så det blir inte alls bra men så blir det ibland.
Får ta kort på det andra jag gjorde lite tidigare imorgon *ler*.

Önskar Er alla en trelvig kväll!!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den blev jättesöt!!!

Hoppas allt är bra.



Kramar från mig.

2008-09-30 @ 10:57:11
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Enkel stilren men samtidigt så mjuk och varm. Är ju bilden som ska synas, gillar det lite enklare tänket!

2008-10-01 @ 16:08:48
Postat av: Pilla

Enkel stilren men samtidigt så mjuk och varm. Är ju bilden som ska synas, gillar det lite enklare tänket!

2008-10-01 @ 16:16:44
Postat av: Karolina

Den är så enkel men så FIIIN! Fotot blir ju verkligen i fokus och det är ett så fint och kärleksfullt foto.

Snyggt när du tagit upp lite av det rosa från buketten i blingstenarna.



Kul att jag kan inspirera lite, väntar med spänning på vad det blir för något.

/Karolina

2008-10-01 @ 20:10:53
URL: http://karolina-imittlillarum.blogspot.com
Postat av: Pimmi

Underbart, vilka härliga färger och dekorationer. Så kul att du satt blingstenarna efter papprets mönster, jättefint. Kram

2008-10-01 @ 22:05:19
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Anneli

Den blev superfin! Det behövs inte alltid en massa lulllull. Less is more ibland.

Kram!

2008-10-02 @ 10:20:09
Postat av: Mette

Åhhhh vilken fin layout! Så romantisk!

2008-10-05 @ 23:52:39
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0