Fredag

Japp, fortfarande hemma för att kurrera mig. Mår bättre, men fortfarande känningar i magen och huvudvärken kommer och går. Käkar medicin och hoppas att allt ska blir var typ NU.
Oj, vad jag erkänner att det är skönt att vara frisk. Varför är jag så dålig att tänka så när jag väl är frisk??
Har verkligen inte gjort mycket denna vecka, typ sovit och jag har dåligt samvete både mot mitt arbete och min familj...

Idag kommer vi att åka till stugan, bara vara lär det väl bli. Det är mycket värt att bara kunna må gott där, önskar jag kunde förmedla den känsla jag har när jag är där till Er. Hoppas att helgen blir lite plåter för mig, det brukar vara så, stugan har den inverkan på mig.
Vi kommer sedan inte att vara där på 2 veckor (en helg med scrap + en helg på kick-off) och vi har bestämt att 1a helgen i oktober "stänger" vi stugan för vintern. Det börjar bli kyligt och i och med att vi bla bara har sommarvatten, så måste slangen upp innan vattnet fryser. Vemodigt men det blir bra.

Tänkte att jag skulle visa lite bilder som min mamma har tagit. Ska hjälpa henne med framkallning så nu finns de i vår dator *klappar händerna*.


Kevin och morfar bredvid JohnD , Kevin ska alltid köra traktor när han är hos dem.


Kille som han är vår son är han tokig i allt som låter och har en motor. Här sitter han på min farbrors motorcykel.


Här är en bild på mig och Kevin. Bilden är tagen för precis ett år sedan idag (lite kul)


Kevin ville possera med sin "tupermannen-tröja" så han kunde se den i kameran senare. Kortet är taget i april, fy vad tiden går fort!!

Vår lilla prins ska till frissan idag och klippa sitt fortfarande tunna, lite fjuniga hår och jag håller tummarna att det blir bra.
De har fotografering på dagis på måndag och han är RIKTIGT långhårig, så det blir bra.
Hittade en frisörska som tar 100 kr istället för sist 300 kr så det känns bättre, kanske kan vi gå lite oftare nu *ler*

Nu är det dags för lite vila.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: deleine

Man ska vara rädd om sig själv för vissa påstår att man bara lever en gång.

2008-09-12 @ 14:49:30
URL: http://deleines.blogspot.com
Postat av: Anneli

En helg i stugan gör säkert susen. Hoppas ni får det jättemysigt!

2008-09-12 @ 16:23:40
Postat av: Pilla

Vad mini han kändes på storhojjen, kanske där han ska placeras när vi känner att tiden går så fort. Jag menar mot den lär han kännas liten länge till ;) Älskade lilla rara unge. Saknar han temetusan jämnt, som det lyckopiller han är. Behöver ni barnvakt snart så vet ni att han kom och sova i fasters armar!

2008-09-12 @ 23:36:59
Postat av: Blommig

Vilka fina bilder!

Hoppas du piggar på dig snart!

Trist att jag inte kunde vara med igår. Men hoppas vi ses i helgen

kram

2008-09-15 @ 16:40:08
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Hejhej! Tack för senast, alltid lika trevligt att träffa er! Jag har faktiskt kommit igång lite med scrappandet nu. Kändes riktigt roligt att pyssla i helgen. Hoppas ni har det bra, kram

2008-09-16 @ 19:20:21
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej vännen! Hoppas du piggnat till och mår bättre. Jo jag kommer på träffen på lördag om inget händer innan :-) Ska bli kul att träffas, hoppas du kan komma?

Kram

2008-09-17 @ 17:55:54
URL: http://www.cinodesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0