Ny vecka

Japp, måndag och dags för en ny vecka. Det är höstigt nu, lite kyligt ute och färgerna är helt klart höstiga, med allt från grön-gult, gult , orange till vinrött. Mycket fint och mycket vackert!

Jag har varit på Kick-off i Göteborg hela helgen och det var väldigt trevligt och kul. Bra möten, aktiviteter och trevlig middag och dans.

Ekar med gulnande löv har jag sett många av i helgen.
Tycker löven är otrolig vackra i färg och form.


Jag kom hem vid 1945 igår och hade turen att få krama en trött liten Kevin. Han hade hållit sig vaken, med hjälp av pappa Peter och det var mycket värt för mig.
Kramar och en liten pratstund med sonen och sedan dags för välling och sova. Kevin ville att jag skulle ligga bredvid honom till dess han somnat och vem kan motså det...?? ....inte jag i alla fall..
Kvällen blev mycket lugn, med lite tv-tittande, en kopp te och prat med min kära man. Peter har åkt iväg idag på morgonen och kommer hem på fredag så det kändes viktigt att sitta ner och prata. Miss him already!

Tänkte att det är dags för lite bilder på lite pyssel senare idag, nu ska jag arbeta lite :-)

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Kick off är nyttigt o bra, låter mkt trevligt.



Vilket läckert foto du tagit.



kram o ha bra

2008-09-29 @ 18:34:13
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Blommig

Ja det är härliga färger ute nu.

kram!

2008-09-29 @ 18:39:33
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Pilla

Vad fint du har höstpyntat här. Tur att du kan grejja här för det är ändock ett tag kvar innan du får gå lös på julgrejerna (vilket jag vet att du älskar att göra) Fin bild, lägg upp mer sånt Jajaja! Kommer du överens med ny kameran? måste få sitte ner och se lite! *Tänker på er*

2008-10-01 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0