en tandborste saknas

Min man är på övning denna vecka och hans tandborste är inte där den ska vara. Det låter kanske svamligt, att tandborsten är det jag saknar, men det är hela grejen att han inte är hemma. På kvällen när jag ska borsta tänderna och sova är jag halv...

Jag och mina söner har haft en jättebra dag, inget tjafs eller bråk. Med en 3-åring hemma så hör det till ovanligheterna *ler*. Kevin varit på dagis och jag har faktiskt scrappat när Philip har sovit. Sedan har vi lekt, spelat memory, lagat mat och myst framför Bolibompa.

''

Nu när jag varit själv hemma har jag förstås struntat i TVn och suttit och scrappat=jippiiii!! Måste se fördelarna med att vara ensam. Jag lyckades tricka ihop ytterligare en LO idag. Kan inte fota när det är så mörkt så den visar jag imorgon.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Kram från mig som just nu håller tummarna...
/Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

Åh får en kullebytta i magen när jag ser er... och det tåras i synfältet! Saknat kvalitetstid med er... rätt kaosigt för Pilla men ska sikta ner på landningsbanan och se till och hänga mer med er i höst! KÄR-LEK

2009-09-01 @ 20:24:15
Postat av: Mona

Så vackert!!

2009-09-08 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0