DT kort: Never-ending-card

För drygt tio dagar sedan damp ett paket från Viktoria och Papper och Sånt ner i brevinkastet. Mycket snygga och fina saker i form av papper och dekorationer var med, så också en liten lapp med 2 utmaningar. Kitet innehöll färgerna brunt-rosa-grönt och att de färgerna ligger mig varmt om hjärtat är verkligen roligt.

En av utmaningarna Viktoria kokat ihop var att göra ett juligt kort med just rosa, grönt, brunt och även använda den stämpel hon stämplat och skickat med. Jag visste ganska fort vad jag skulle göra, med allt tog längre tid än planerat...lite annat fanns på vardags-att-göra-listan...
Jag provade mig på att göra ett never-ending-card och det var riktigt roligt. Det är kul att prova nya saker och kunna tipsa andra om ett häftigt kort.
Jag är nöjd med kortet, dock inte färgläggningen på stämpeln, så blunda när Ni ser den. Pappret för tunt för att målas med distress så det blev vanliga färgpennor...:-(

Här kommer kortet (blev många bilder...)


Framsidan


Viks/Öppnas i mitten


Sida #2


Vik uppåt och neråt


Sida #3


Vik i mitten åt sidan


Baksidan

 
så sista "viket" uppåt och neråt och tillbaka till förstasidan

Allt material finns hos Papper och sånt (förutom snöflingorna och den lilla stämplen & text stämpeln)

Nu är det dags för bad, ska på tjejmiddag och julspel ikväll!

Önskar Er alla en trevlig kväll!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Damned vilket snyggt kort!!

Och ännu mer fantastiskt i verkligheten, du är superduktig!

2009-12-13 @ 01:09:52
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men oooooooooooj vilket kort!! Fantastiskt fint men krångligt haha jag fattar noll av hur du har vikt det. Duktigt må jag säga.



Hoppas tjejmiddan blev trevlig. Vi saknade er igårkväll hos oss! Men vi ses ju på ett par dar =)



kramar johanna

2009-12-13 @ 19:31:46
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0