2 till

Som jag utlovat tidigare kommer här de två sista bidragen till Winterfun-tävlingen
hos Stellas.se.

Denna layout var till tävlingen "får och får inte" .



Det är sällan jag använder mig av mönstrad baksida, så det var en utmaning bara det.
Jag får bli bättre på det, tycker det blir riktigt fint.

Jag ville också göra ett kort så det blev ett bidrag till "kortskissen"



Jag var ju lite fundersam vad jag skulle ha för dekorationer på detta
kort, men det blev bra till slut...


Idag kommer min mamma och pappa för att hämta Kevin, han ska få vara hos dem i helgen.
Det har varit så mycket sjukdom...så därför är det jättelänge
sedan han var och sov hos dem,  men nu blir det av.

Jag och Peter får en ovanlig helg, får se vad vi hittar på.
Ska till vänner ikväll och sen är det ju faktiskt Alla-hjärtans-dag imorgon...

Önskar Er alla en trevlig helg och en härlig Alla-hjärtans-dag!!

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul att du haft tid och ro att scrappa- och superfint blev det!! Ska pussa på Kevin i helgen! =) Ta det lugnt och ha en skön helg. Kram

2009-02-13 @ 14:31:43
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Anna

Du gör så mycket fint!! Jag har faktiskt pysslat lite själv under veckan så jag ska lägga upp det i min blogg senare. Hoppas ni får en skön helg du och Peter. Passa på och gör sånt ni kanske inte får tid till sen när bebisen kommer. Typ bio eller middag ute eller nåt sånt. :)

Själv kom jag hem till röda rosor, middag och levande ljus igår.lycka Ha en underbar helg min vän! Kramkram!

2009-02-14 @ 10:07:54
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0