Gula gardiner får vänta...

Denna vecka har gått i lite bak- och sy gardiner- tecknet.
Erkänner att när jag satt och sydde så kände jag att det var riktigt roligt, måste kanske göra det lite oftare ...??
Jag har ju lovat min son nya gardiner och igår blev de till 98% klara *klappar händerna*. Det kommer förhoppningsvis att bli fint, med risk för att Kevin inte riktigt gillar färgen.

När jag berättade att han skulle få nya gardiner så var hans kommentar : "-ååå, ja sa få gula gadiner..." 
Efter att ha förklarat att de skulle bli blå/vita blev han fundersam, sa inget utan gick till sitt rum och lekte. Vet inte om det var hans sätt att bearbeta sorgen *ler*. Jag lovade dock senare att han skulle få nya gardiner till sommaren och då blev det lite bättre tror jag.

Sedan så har jag bakat lite och ska även göra det ikväll. Det är ju bara detta att mycket ska göras efter typ kl. 19:30, så jag hoppas att orken finns med mig även ikväll. Vi har kalas imorgon och jag vill gärna bjuda på ngt enkelt men gott.

En härlig lördag hade jag i alla fall. Träffade kära vänner och fick mycket inspiration. Helt enkelt en härlig dag med mycket surr och skrat. Jag lyckades också knåpa ihop 4 LOs och det känns skit bra!
Valde ett foto/foton jag gillade, hittade en skiss, gick lös bland papper och dekorationer och fortsatte med att bara skapa=helt underbart!!

Först ut är Kevin med faster Pilla.





Mina bordsvänner och jag pratade om hur dåliga vi var på att göra dubbel-layouts och efter dagens slut hade vi 3 av 4 gjort en dubbel. Det bara blev så, så det var lite kul.
Min blev en dubbel med foton från bröllopet och när ris attakerade oss.






Har en LO jag måste få visa senare, jag struntade i att fota den igår. Jag blev så less på att det var mörkt ute och att blixten reflekterade i fotona...mitt tålamod svek mig.

Inatt/idag har snön fallit så det är så vitt och fint här nu, hoppas att det finns kvar
till helgen så man kan fota lite.
Dags att arbeta lite.

Önskar Er alla en trevlig dag och kväll.

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Anneli

Va duktig du är som både bakar och syr!!

Kalas säger du!! Ska man kanske gratulera?? L

Vilka underbara layouter du har gjort. Instämmer med att det är väldigt sällan jag oxå gör dubbla.

krAM Anneli

2009-01-21 @ 21:06:53
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Pilla

Olalala så du härjat med otroligt fina resultat. Åh tänk bara vilket kärt hjärtegull du ligger bakom. Jag ryser så jag fryser av bara tanken. Kramar.

2009-01-21 @ 22:52:48
Postat av: Blommig

Dina Lo's blev super bra! Grattis på födelsedagen

kram

2009-01-22 @ 06:39:33
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

GRATTIS GRATTIS!!! Vi syns ikväll!!

2009-01-22 @ 10:21:06
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej och G R A T T I S på din dag!!!



Oj vad fint du har skapat nu igen, de blev jättebra allihopa.

Det kan bli så att vi kommer till dig en annan kväll istället. Men jag hör av mig under dagen.



Kramar i massor!!!!!!

2009-01-22 @ 10:38:23
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0