Fredagsmys

Då var det härliga fredag igen. Oj, vad veckorna går fort!

I kväll blir det pizza till middag och sedan fredagsmys med popcorn och festis *ler*. Vi hade vår familjs första fredagsmys förra fredagen och Kevin blev helt såld. Han var så stolt när han poppade popcorna och hällde upp dem i en liten skål, tog sin lilla festis och satte sig i vardagsrummet och slog på en film och sedan tuggade han och log.
Nu är det så dags ikväll också och det ska blir roligt, det är riktigt skönt för oss också att bara sitta i soffan och prata, me like!!

Igår kväll packade jag mina scrapsaker och det gick väl ok, ibland är det lite mycket saker som ska med *ler*. Allt måsta alltid med, jag kan inte välja vad jag ska göra i förväg. Jag kör på känslan som infinner sig när jag väl sitter och ska scrappa. Det är vår klubb som har månadsträff och vi åker imorgon bitti kl. 07.30. Längtar!!!
Jag tog mig också tid igår och gick igenom våra foton, kollade datum och sorterade lite i min nya förvaring. Jag blev riktigt nöjd.  Vi har många fina foton som jag kan dyka ner i och scrappa om.

Idag har vi -20 grader så oj, oj, det är lite bitigt...skönt att man har ett kontorsjobb och mina killar kommer och hämtar mig efter jobbet så jag slipper stå ute och frysa i väntan på bussen.


Önskar Er alla en trevlig helg!!

Kramelikram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå där!!

Äntligen har jag hittat tillbaks till din blogg. Har införskaffat en bärbar och äldste sonen fick min gamla och raderade alla mina favoriter innan jag hann flytta över dom. Har läst en del av dina gamla inlägg för att uppdatera mig lite L och du har skapat en massa fint sen jag var här senast. Och dessutom måste jag få gratulera till tillökningen. L

Är det ok om jag länkar till dig, nu när jag hittat dig igen??

Trevlig helg!!

krAM Anneli

2009-01-16 @ 20:02:03
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Ali

Det låter mysigt med era familjefredagar...

Vi ses i morgon, det ska bli jättetrevligt!

Kramis

2009-01-16 @ 21:47:46
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh skoj med scraphelg!!!!!

Ha det så roligt och scrappa lungt ;)



Kramisar.

2009-01-16 @ 23:00:52
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åhhh scraphelg, låter såå skoj!

Scrappa lugnt!



kramisar!

2009-01-16 @ 23:04:26
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Catta

Hoppas ni hade en trevlig träff, det brukar ju vara det! Det blev jättebra med förvaringen av fotona förresten, SÅ skönt att ha ordning. Kram

2009-01-20 @ 12:53:21
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0