Scrappat

Ja, jag lever fortfarande... Det är ju bara det att vi flyttat till stugan och då blir det lite kort tid när vi är hemma så det blir inte alltid att tid till uppdatering här ges.

Men jag har för ett tag sedan skapat en LO och den vill jag förstås visa. Den är om Thea (min väninnas dotter) och hur hon gillade att bli fotograferad.
Jag använde för första gången glitter bokstäver och det blev en fin effekt tycker jag.





Vår midsommar tillbringade vi i stugan. Det var en lite annorlunda dag, vi hade problem med vårt vatten och Peter fick tricka med det hela dagen. Det blev till slut ok så det var skönt. Vi måste dock laga det mer ordentligt när vi kommer dit senare i veckan, men Peter hittade i alla fall felet. Bra jobbat älskling, Love you!!

Önskar Er alla fortsatt bra dagar och så håller jag tummarna att vi får sol och vackert väder.

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: johanna

Men så fin !! Inte konstigt när dotran är med =)



Hoppas ni myser på stugan och att ni kan komma på kalas hos oss ;)



Kramar Johanna (som springer ut o in när regnet o solen kommer o går....)

2009-06-23 @ 14:34:23
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Mette

Åhhhh så fint! Båda layouten och den lilla fotomodellen. Underbart!

2009-07-02 @ 10:22:14
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0