DT layout: Skratt

Av det härliga materialet Anna skickat har jag skapat en LO till vårt bröllopsalbum. Finns många bröllopsbilder kvar att scrappa, så jag blev glad när jag såg dessa papper för de passade perfekt.



Jag har använt mig av följande material:
Papper: Cardstock - bazzill,Inkido-juleglede & englesang,TheRobin'sNest-Red Sorbet Glitter
Blommor: Reprint - brun, Prima - vaniljvita,  
Blad: Löv - små gröna & grön/rosa
Band: Mockaband - ljusbrunt
Bling: Halvpälor guld
Titel: Thickers - Gift box & MakingMemories - Tiny alphas Mixed ledger (från mitt egna "förråd")
Journaling: DieCuts MF - VintageAttic Treasures (från mitt egna "förråd")

Hoppas att Ni kikar in hos Pyssloteket och kikar på allt fint som finns där. 

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0