hemma igen

Så har vi återigen landat hemma och är tillbaka till vardagen. En vecka går fort, men sååå skönt det var med en liten semestertripp!! Vi har badat, solat lite, ätit gott och tagit dagen som den kommit.
Kevin tyckte det var ett fantastiskt land... han fick en godisklubba med notan på varje restaurang, han tyckte man åt på natten (det är ju väldigt svart vid 19-tiden) och så fick man äta glass och godis varje dag!
Philip har det funkat jätte bra med.  Han är ju en väldigt lugn och snäll liten pojke, så han har funnit sig bra i att tillbringa mycket tid i vagnen.




















Nu är det dags för lite lunch, sedan ev lite scrapp och så hämtning från dagis. Lite allt möjligt händer här hemma, men jag tar det lite senare.

Kram från mig,
Ejja

 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilka fina bilder! Skrattade gott åt bilden med Peter, Kevin och glassen!! Som att leva i en dröm för en liten glassälskande kille!

2009-11-02 @ 16:05:27
Postat av: Anna w

Hej vännen! Ni verkar ha haft det super mysigt, jag måste erkänna att jag blev avis när jag såg att ni skulle fara. Hoppas vi ses snart. Kramis

2009-11-02 @ 21:48:42
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com
Postat av: Pilla

åååh LOVELY, vad kul att se bilder från er solsup!

Saknar saknar saknar jätte mycket!

2009-11-03 @ 13:22:40
Postat av: Anna

Välkommen hem!! Vad härligt ni ser ut att ha haft det. avis :)

Kramis!

2009-11-03 @ 21:18:59
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0