Fredagsmyyyys

Så är det äntligen fredag och vi åker till stugan i em. Det blir att tända en brasa, se film och ha fredagsmys. Vi kommer att börja vintra i stugan i helgen. Vi går ju sakta men säkert mot de kallare tiderna och då har vi inte så mycket att välja på än att stänga stugan och vänta och längta till att våren kommer så vi kan börja vara där igen. Det är mycket som ska hem från stugan så det är lika bra att börja...

I onsdags var det invigning av en scrapbooking butik, Pion Design, som öppnade här i stan. Jag var förstås där och Jenny hade fått riktigt fint och mysigt. Det fanns mycket finfina saker så ett par blommor hade jag med mig hem *ler*.
Jag hade gjort ett kort till henne från mig och Ali, som blev såhär: 


Jag såg i samband med att jag gjorde kortet veckans färgtema på Swescrapbook, jag gillade färgkombinationen och scrappade kortet i de färgerna.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Catta

Var det du som hade gjort det kortet? Det var jättefint, vilket djup motivet fick.

Så mysigt det lät att vara i stugan, elda och mysa. Det ska vi också göra, men här hemma. Städa undan inför vintern är nog också en bra idé =)

Kram C

2009-09-26 @ 12:32:46
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Sara

Det låter jättemysigt!!

Fint kort!

Kram

2009-09-26 @ 20:03:04
URL: http://drullputta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0