skyltsöndag

Igår kväll när lugnet återigen lagt sig hos oss satte jag mig och scrappade lite. Jag hade kikat in hos Swe scrapbook och de har en färgtema denna vecka som passade foton som låg på mitt bord. Det gällde att scrappa i rött, blått och svart och så här blev mitt alster.



Idag ska vi med Kevin till läkaren för att kolla hur det är med hans öron. Det har varit strul och fel på mätningarna sedan han hade öroniflamation förra vintern... INTE bra, återkommer vad läkaren sa. Min syster är gullig och följer med för att passa Philip på sin lediga dag, det kan ha blivit lite tjorvigt annars. Nu kan jag fokusera på Kevin och det han ska göra.
TACK kära syster!

Ikväll blir det att packa ner mina scrapsaker för på lördag är det scrappbooking träff med Klubben Pysslarna!! Är taggad till max och denna gång ska jag försöka att inte ta med riktigt allt *ler*.

Imorgon kommer Peter hem och då är jag och barnen redo för fredagsmys!

Önskar Er alla en trevlig helg!

KRAM från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härlig LO med klara färger! Hoppas det går bra hos läkaren. Lyckost dig som ska på pysselträff, själv ska jag jobba... =( kram

2009-09-03 @ 13:25:03
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin lo, vilken fin färg kombo!

Kram

2009-09-03 @ 15:47:39
URL: http://www.drullputta.blogspot.com
Postat av: Ali

Jisses vilken LO-spruta du är dessa dagar!

Jag får ju nästan ångest för att jag inget gör...

:-))

2009-09-03 @ 16:28:55
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Majsan

Ni pratar ju i koder. Vad är en LO? :)

Ja, hoppas det går bra hos läkarn!

2009-09-03 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0