LO: Badbus & Underbar resa

Idag har jag, Kevin och Philip varit till BVC. Philip har haft feber, hosta och snorat i 6 dagar och natten till idag var en riktig natt från h-tet! Han hade 39,9 grader i feber, låg bara och andades, ojade och snurrade. Ibland sov ha lite men lät ändå, och jag var så orolig att han skulle få typ feberkramp eller liknande.
Natten blev morgon och 9.30 var vi på vårdcentralen, dommen blev ... dubbelsidig öroninflamation och vätska i öronen!! Stackars liten!!
Vi har nu medicin i kylen så hoppas att det ska bli bättre snarast.

Våren är här på riktigt måste jag ju hojta till om, solen skiner ibland och graderna ligger på stadiga plus, snön smälter galet bra=me like!!
Helgen består av däckbyte, besök hos mina föräldrar, tripp på stan, middag med svärfar och sambo, sedan blir det också ett biobesök för Kevin och en kompis.

Tänkte passa på att visa två av de alster som jag skapade när jag var i Piteå på mässa för ett par helger sedan...

"Badbus"

Skapade LOen till en snabbutmaning


"pimpade" den senare så jag kunde inspirera medlemmarna i klubben att använda pärlor på scrappade alster*ler*

"underbar resa"

Vi firar 10 år till sommaren och "vi gör en underbar resa"

Blommor, kan de bli för många...??

Lyckades knipa ett 3e pris med denna LO *ler*

Scrappar lite, känner att det är alldeles för lite, men så är det ibland. Snart blir det många ensamma kvällar när mannen åker på övning, så min tid kommer.

Min resa till Oslo var perfekt! Vi pratade och pratade, drack kaffe och vin, gick på stan, lagade mat och gick Operahuset och då mednar jag PÅ huset.
Tack kära M för härliga dagar!!

Önskar Er alla en trevlig kväll!

Hej från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

Fäller en tår för det fina du åstadkommit. Helt fantastiska bilder och uttryck i LO:n "badbus". Gillade upplägget med många bilder! Bästa på länge, jiihaa!



Fint med avkopplingen i oslo och högst otrevligt med den grymma sjukan lilla PH åkt på. De små är ju just det så små och då de inte ens kan uttrycka var de har ont så tycker jag bestämt de ska slippa allt sånt *önskar jag kunde bossa*



Tusen pussar med friska vindar från faster, svägerskan och gudmodern!

2010-04-16 @ 10:42:51
Postat av: Johanna

Men åhhh stackars lille Philip!! Hoppas det vänder nu snabbt med lite medicin!

Jättefin din vinst-LO blev, inte konstigt att du fick medalj för den ;)



Hoppas ni får en skön helg nu!

Kramar Johanna

2010-04-16 @ 22:28:04
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 11:10:45
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok
Postat av: Ylva Östergren

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 15:09:57
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0