LO: kvällsbus & nakenfis

Har haft full fart på scrappingen den sísta tiden, det finns så mycket härliga utmaninger överrallt och jag får ganska mycket inspiration utmaningar av olika slag. Det är roligt! Jag har tagit mig tid att scrappa och självklart vill jag bara ha mer tid nu när allt bara rullar på *ler*.

Först vill jag visa mitt bidrag till Pysseltagens aprilutmaning. Det var en liftutmaning där man själv fick välja alster att lifta, man skulle också lifta en teknik från det alster man liftade. Jag blev sugen att prova, är lite halvdålig på liftningar, men gillade alstret som Eva gjort och hennes maskning.

Jag använde mig av punchenella och en blom-mask från TimHoltz när jag gick lös med distress ink färgen, sedan använde jag samma färg när jag stämplade jag hörnen med en "hörn-stämpel".
  
Min tolkning...

"Bjurträsks nakenfis"
Kevin är så söt där han springer omkring på gräsmattan vid stugan. Snart har vi sommar igen och får njuta av gräs och minimalt med kläder, som jag längtar.

Nästa alster jag vill visa är mitt bidrag till Pappersbitens aprilutmaning. Det var en skiss som skulle tolkas och den var bara så bra att jag självklart inte kunde låta bli.


Jag klippte lite i papper, använde lite spets och band och lyckades undvika blommor !!

Många gånger känner jag att jag inte är riktigt nöjd med det jag skapar, men detta är ett undantag. Jag är riktigt nöjd med LOen och den ligger mig varmt om hjärtat.
Kan inte förklara varför just denna känns så rätt och bra, men den gör bara det.

Nu är timmen sen och dags att nanna kudden. Vi har sjukstuga här på Munkis, så pojkarna somnar ovanligt tidigt och det medför förstås att de vaknar tidigt. Oroliga nätter och oroliga varma killar... inte roligt, men det går förhoppningsvis snart över.

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hoppas de har frisknat till och att ni får en skön Valborg! Kram Kram!

2010-04-29 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0