LO: Vatten

Jag har skapat en LO för PionDesign. Det är så härliga papper som jag fick i paketet från Jenny! Jag gjorde en ganska "enkel" LO, papprerna var så fina så jag ville att de skulle synas så mycket som möjligt. Tänkte först gå lös med galet mycket blommor, men ändrade mig och det var ett bra beslut tycker jag. Allt material som jag använt hittar Ni här.


Kevin i stugan och redo för att leka i vatten som kommer i hans väg...(hösten -07)


Några blommor måste jag ju ändå ha med...


En liten detalj i form av en rubons

Nu ska jag kika på den nya serien på 4an och till det ska jag hämta en liten "pimpad" muffins och ett glas mjölk.


 
Trevlig kväll!

Hej från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Jenny - Pion Design

Så fin den blev! Härligt att ha dig som gästdesigner!



Kram från Jenny

2010-04-20 @ 22:52:03
URL: http://www.piondesign.se
Postat av: Johanna

Jättefin!!

Undrade just om det var kevin eller philip på bilden!!?



Ha en bra dag, nu bär det av mot jobbet.

Kramar Johanna

2010-04-21 @ 08:51:06
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0