Sköna dagar

Vi har haft en härlig påsk, många lediga dagar tillsammans med familj och vänner. Vi har tyvärr inte varit någonting till vårt lilla paradis...vår stuga. Det har helt enkelt varit för dåligt väder, så det är tråkigt.

Vi har hunnit med besök hos mormor och morfar, namngivingscermoni, påskmiddag, IKEA besök och lite annat också.

Våra kära pojkar vid en snöhög hos mina föräldrar




Mosters hjärtegull Milly!! Namngiviningscermonin var jättefin och så speciell.


Philip hade vi klätt fin med skjorta på den speciella dagen med namngivning och påskmiddag.

 
Kevin visar stolt upp det påskpynt i form av bordplacering som gjorts till middagen hos farfar och Gunilla. (serdock lite fundersam ut...vet inte varför*ler*)


Vår söta lilla kille som är redo för IKEA, läste Bamse på vägen dit.



Som Ni säkert noterat är det ju fredag imorgon, det är en härlig dag. Själv är jag pirrig inför morgondagen. Jag ska nämligen åka på en liten weekend-semester till min vän i Oslo. Jag ska vara borta i tre hela dagar och jag är ju lite ovan med att vara från mina älskade söner så vi får se hur det går*ler*. Det går ju ingen nöd på dem, deras pappa får ju gossa med dem...det är nog jobbigast för mig.

Det känns jättekul att hälsa på M, det är fem år sen sist jag var där. Hon är en underbar person, full av energi och jag vet att jag kommer att skratta en hel del dessa dagar.
Planet går tidigt så jag ska nu borsta tänderna och försöka sova.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Stor kram!
/Ejja


Kommentarer
Postat av: Gunilla och Lasse

Påskpyntet var så fint, jättefina bordsplaceringar.

Kram

2010-04-08 @ 22:28:31
Postat av: Ali

Ha en jättetrevlig resa!

Räkna med att vi ses på måndag, fniss!!

2010-04-08 @ 23:41:44
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Blommig

Underbara bilder på fina pojkar!



Ha en skön helg

kram

2010-04-09 @ 10:20:27
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Pilla

Ålskade varelser. Bild nr 1 får hjärtat att bulta sådär extra varmt och galant! Ha det nu förträffligt och njut som bara en ledig mamma bör göra! P&KRAM

2010-04-09 @ 15:26:59
Postat av: Anna

Härligt med en tjejhelg! Å i Oslo av alla ställen. Håper du får det innmari morsomt ;)

Kram!

2010-04-09 @ 20:07:57
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att du har en underbar helg och bara har kul. Det är du sååååå värd!

Puss

/Johanna

2010-04-10 @ 22:24:19
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0