olika dagar

Andra dagen på arbetet har passerat och jag lever! Det är helt ok att sitta framför datorn, svara i telefon och försöka fylla min hjärna med nygammal information.
Jag känner att jag är trött i huvudet, så nu blir det lite Allsång på Skansen och sedan tror jag att jag ska sussa.

Jag önskar självklart att jag kunde vara med mina älskade och tre favorit killar, konstigt vore väl annars? De fyller dagarna med olika aktiviteter och idag var det ett besök på Sandön och farfars stuga. Sol, bad, sand mellan tårna och turer på farfars fyrhjuling...










Som Ni ser och förstår har vi helt olika dagar...

Stor kram till Er alla!
Eivor /Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

2 sista bilderna var helt klockers, älskade guldtakkor! Psst du får klona dig, säkert möjligt för "allmänheten" inom kort ;)

2010-08-11 @ 09:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0