Fredagsmys

Så har fredagsmyset med sönerna tagit slut, de sover sedan 21 och jag laddade med ett glas julmust och slängde mig i soffan.
Ovan att vara helt själv hemma, med sovande barn, gjorde att jag efter ett par minuter inte kunde "bara" sitta och se TV utan datorn åkte fram. Tänkte fixa med bilder som måste framkallas, men vips så här är jag nu...äntligen en uppdatering *ler*

Visst har det hänt lite, vi har varit på 2 resor(utan barn)och lite renovering har gjorts här hemma.
Klädkammaren har fått ny färg på väggarna och tak, nytt golv har lagts in och ett hyllsystem har monterats. Det blev jättebra och vi är jättenöjda. Vilket lyx!! Från 1½ garderob i förra lgh till ett helt rum!!
Jag och min älskade syster har tapetserat klart i det rum som blir mitt och Peters sovrum, nya golvlister ska monteras och sedan är det dags för inflyttning! Det blir galet skönt att äntligen få ett riktigt sovrum, vi bor ju i Philips rum och det gör att saker står överrallt och inte på rätt ställe.

Som jag skrev har vi varit på 2 resor, en till Berlin och en till New York. Det har varit två jättebra resor, olika men härliga.
I Berlin sprang Peter marathon och det gick bra. Jag är så stolt över att han tar sig runt med bättre och bättre tider!
Vår resa till New York kallar Kevin "mammas-och-pappas kärleksresa". Tycker det är så gulligt, men det är verkligen rätt namn. Vi hade ett par härliga dagar med MYCKET promenerande, mycket intryck och många fantastiska byggnader. Vår "kärleksresa" tackar vi många av våra gäster från bröllopet för, de hade skramlat en bra peng till oss för att vi just skulle göra en resa. TACK kära vänner!

Några bilder från resorna.
Berlin... killen i blått är min älskade...









New York...






Så, nu ska jag tacka för mig och önskar Er alla en underbar helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så kul med ett livstecken ;) Härligt att höra att ni har det bra. Vilken underbar resa ni gjort!! Kärleksresa till NY. Wow liksom! :)

Saknar dig! KRAM!

2010-12-04 @ 09:37:49
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0