CyberCrop

Helgen som varit bestod av bla CC med klubben Pysslarna. Jättekul!! Tyvärr, fick jag inte så mycket gjort. Hann bara 1 LO !! Har dock 2 till alster som är halvfärdiga, men de får jag fixa någon dag framöver.

Jag vill i alla fall visa det jag trickade ihop. Det blev en LO till vårt bröllopsalbum och utmaningen var att ordet Tillsammans skulle finnas med.



I helgen har det varit kanon fint väder, ljuset som är på dagarna är såååå underbart! Vi var ute både lördag och söndag och det har varit härligt. Vi har gått ner till älven och gått på isvägen, Kevin har åkt både skridskor och skidor. Det går bättre och bättre, men träningen fortsätter...

Idag är det ju måndag och jag hade lyxen av att farfar lämnat Kevin på dagis. Jag och Philip ska nog bara vara, leka lite och jag nu ska ta en kopp kaffe *ler*.

Önskar Er alla en trevlig dag och bra start på veckan!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

Tur i kärlek och med liten Kevin i handen. Ååh. Så enkel text men ack så kraftfull och fin "Vi går tillsammans".

2010-02-16 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0