LO: Pusselmästare

Jag har scrappat en LO till Svensk Scrapbookings februari tävling. Skisstokig som jag är valde att haka på skisstävlingen.
Har använt mig av delar av det stora paket som jag vann i Skelleftå som Pyssellyckan hade plockat ihop! Det var ett stort paket, så fler alster kommer jag att skapa med de prylarna*ler*

Layouten är om Kevin och att han är och tidigt var duktig på att bygga pussel.

En liten twist med skissen var att ett hjärta skulle finnas med, lyckades trycka dit ett litet.



Helgen har jag och pojkarna varit hos mina föräldrar, jag och Philip åkte dit igår. Lugna och sköna dagar, blir alltid ompysslad när vi är där. Behöver t.ex. inte tänka på vad ska vi käka till middag...ett vardagsproblem som är skönt att slippa tänka på*ler*.¨

Idag har vi varit på kalas hos vännen A-K och det var jätte roligt. Det är alltid lite speciellt för mig att åka iväg själv med båda pojkarna, men det gick bra.
Hade gjort ett litet kort till henne, men det finns fortfarande i kameran så det visar jag en annan gång.

Kram till Er alla, nu ska jag krypa ner i sängen.

Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du nån bil snart ;) ??

Kram

2010-02-22 @ 09:37:43
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Blommig

Underbar lo!!

2010-02-22 @ 20:01:15
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0