Skapat i Skellefteå

Tänkte visa de LOer jag scrappade under förra lördagen i Skellefteå. Jag har fortfarande inte scrappat den 3e layouten jag började med klar ännu, dekorationerna är borta sedan vi packade ihop sakerna på träffen.

Först vill jag visa den som jag knep 1a pris med *ler*

Fick hjälp av Blommig att ta beslutet att gå lös och klippa i det gröna pappret och det tackar jag för, det blev riktigt bra. Ibland vill jag spara och spara fina papper...but why??


Lila är väl inte den färg jag scrappar så ofta med, men är riktigt nöjd med denna.

Nu är det kojbygge som gäller med Kevin. Vi passar på att leka lite medas lillebror Philip sover.

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Pilla

1:a på min scraphimmel är *ler*, inte förvånad att du knep pris. Good work svägerska!

2010-02-16 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0