Vart tog tiden vägen??

Sommaren fortsätter med blandat väder..."svensk sommar"??!

Vi åker tillbaka till vårt smultronställe i em och kommer tillbaka till stan senast söndag, det blir härligt.
Jag börjar nämligen jobba på måndag !!! HALLÅÅ!! Jag ska jobba...hmmm, vart tog de 16 månaderna som skulle vara i all evighet vägen??
Mannen tar över stafett-pinnen och kommer att vara föräldraledig till januari, det känns jätte bra.

Efter en speciell vår och sommar så har jag tagit ett beslut, får se hur mycket av min hobby som kommer att visas här framöver... Med sorg i hjärtat måste nog en paus tas...


Kram från mig,
Eivor/Ejja



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tiden går alltid alldeles för fort. :(

Hoppas vi kan ses snart. KRAM!

2010-07-29 @ 11:33:48
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Anna Wallon

Menar du paus från bloggen? (Inte scrappandet eller hur?)

Hoppas ni mår bra, tänker på er! Kramis =)

2010-07-30 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0