Morsdagskort

Jag grattade min mor lite i efterhand (morsdag) och har därför inte velat visa kortet jag gjorde till henne. Men nu har hon fått det + en liten ros så nu är det tid att jag lägger upp det här.


Stämplarna jag använt är från Skogstokiga, bara älskar dem!! De är färglagda med distress ink och "ram-stämpeln" har jag stämplat på ett mönstrat papper och klippt ut.

Jag passade på att skapa kortet till månadstävlingen hos Pysseltagen, där det skulle skapas just ett morsdagskort i färgerna turkost och rött (därför valet av färgerna...) det skulle finnas med 2 knappar, 1 pin och 3 rosor.

Idag så blir det ganska mycket scrappbooking på min agenda. Scrapptorgets vinst från Hannas Pysselstuga har landat i brevlådan och det är snart min bloggdag*ler*.
Ja,ja jag måste trycka in lite tvätt-vikning och dammsugning också men det löser sig...


Trevlig dag till Er alla!!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiiiint kort! Gillar stämplarna, vill haaaaa =)



kram på dej

/Johanna

2010-06-08 @ 20:58:26
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Päivi

Härligt kort! Ser fram emot att kika in på Scraptorget och se vad du skapat :o)



Ha det bäst!

2010-06-09 @ 11:05:04
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0