Sommar...

När det är sommar ska man väl bada?? Det tyckte i alla fall Kevin i helgen *ler*.
Solen sken, det blåste lite men poolen skulle fyllas och det skulle badas. Efter 10 minuter var läpparna blå och önskan om handduk ropades ut...låter bilderna tala sitt tydliga språk.





Vi har haft en skön helg i stugan. Vi mår bra hela familjen att vara där, lungt och skönt med fågelkvitter och gräs...
Vi har rensat lite ogräs, klipp gräs och installerat en ny mulltoa! Tack farfar för hjälpen!!

Kevin har köpt ett nytt vatten"gevär". Tack mormor och morfar för slanten som var en sommarpresent för att han fått sommarlov.


Lillebror fick lite vatten på sig, en lätt måltavla...


***
Så vill jag också säga GRATTIS kära MAMMA!!! Idag är det din födelsedag!!

Jag kan tyvärr inte fira mamma idag och det är lite tråkigt, men jag och pojkarna åker till henne och pappa senare i veckan så då ska jag ge henne en jättekram!

***
Idag har jag och pojkarna varit på cykeltur, det regnade lite men vi trotsade vädret för lite frisk luft är alltid bra.
Just nu så sover Philip och Kevin ser en film, ska göra honom sällskap alldeles strax. Lite lek blir det senare och självklart ska jag vara med, varför leker min son så dåligt själv??
Jag ska scrappa lite ikväll, har planer om vad jag ska göra måste bara få lugnet att sitta...

Önskar Er alla en trevlig dag!

Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka fina sommarbilder på pojkarna.

Kram

2010-06-14 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0